lasse er snart 9 måneder gammel (om 1 uge) ... og han sover stadig ikke igennem, det kan da forekomme...
Jeg vil gerne have han sover bedre igennem, da jeg er startet i skole og d.21 februar skal jeg starte op i min socialrådgiver praktik.... 
Mit spørgsmål lyder...
HVAD POKKER GØR JEG?

I nat f.eks. har jeg været inde ved ham 7 gange... 7 GANGE!! .. givet ham sutten osv...
fra kl.4.45-5.50, fik jeg faktisk ikke sovet, fordi han brokkede sig... (sulten)
Men min SSP sagde han skal lære han IKKE skal have mad om natten længere, så siden 18.januar har vi droppet natflasken totalt.. ikke en han fik hver nat, en han fik når han havde behov for den... men behovet blev større og større, og en nat var jeg inde og give ham flaske 4 gange på en nat.. og derfor traf vi så beslutningen at tage turen med at fjerne flasken om natten..
Han får så morgenmad kl.6.10 ca. og derefter har vi forsøgt at skyde hans natflaske ud dertil, så den får han ca. 6.30...
Men er det det rigtige vi gør?
Hvis jeg giver ham flasken kl.4-5 stykker om morgenen, sover han til kl.6, men så er hans morgenmads appetit til grød også bare minimal... bl.a. også en af grundene til at vi droppede natflasken..
Hvad er status hos jer andre med 9 mdr. gamle lækre bebser...
og hvad synes i?

Anmeld