Tanja84 skriver:
Hej piger
Emma har desværre fået en mave/tarminfinktion, og har i den forbindelse lidt af ekstrem diarre de sidste små to uger 
Har været heldig med hendes numse her indtil week. hvor hendes diarre gik helt amok, efter den ellers havde været aftagende 
Det er så slemt at der nogen steder er områder, hvor hun væsker helt, som om det er helt betændt. Har talt med både læge og vagtlæge flere gange nu, og de siger at diarren skal gå i sig selv, og fået råd vedr. kost som skulle være så godt for maven som muligt.
Men puha den numse, den er så slem, så håber virkelig nogen af jer, kender til nogen mirakkelkure, gode råd mm. til rød numse. For hun er bare så ked og øm, som den er nu. Så snart jeg bare nærmer mig puslebordet, eller begynder at knappe op forneden, så skriger hun.... skriger af smerte og ulykke som jeg aldrig har hørt hende skrige før 
Har prøvet at pusle hende andre steder, men så snart jeg nærmer mig for at knappe op, så bliver hun bare helt ulykkelig 
Smører med noget tjæresalve, samt bruger jeg kogte koldtvandsklude (dog ikke samtidig), men synes bare ikke det hjælper 
HJÆÆÆÆÆLP 
Ved ikke om det her råd er kommet, men B5 vitamin salve fra apoteket.... Panthotanol eller sådan noget...
Det virker bare på alt... rifter, hud afskrabninger, tør hud, rød numse, sprækkede brystvorter.. ja alt...
Selv min dagpleje mor er imponeret 
Håber i klarer den, for det lyder da ikke alt for godt..
og så se at få en anden læge, det andet kan i da ikke bruge til noget