bondepigen skriver:
I har talt med lægen, men har lægen kigget på numsen, for måske er der svamp, som er blevet betændt... og så skal hun altså have ordineret en brentan creme hos lægen.
Da min datter var helt lille fik hun det nemlig sådan der en overgang, hvor intet, ikke engang kogtvandsklude hjalp. Gik så til lægen, som konstaterede svamp, og da vi først fik begyndt med brentan cremen hjalp det meget hurtigt.
Hvor er jeg glad for du siger dette, for det har jeg slet ikke tænkt over 
Men iiihhh..... hvor bliver jeg også harm over sådan noget. Hvorfor pokker spørger min egen læge ikke ind til dette???? 
Føler virkelig ikke det hele blev taget særlig seriøst da jeg ringede. Jeg måtte selv fortælle og forklarer alt, og det eneste hun sagde, var blot at det skulle gå i sig selv, og de ikke kunne gøre noget. Hun spurgte hverken ind til evt. mad eller numsen, som jeg jo ellers forklarede var helt rød mm. 
Det er vagtlægen der har givet råd og vejledning vedr. kost, og han sagde at jeg i dag skulle kontakte min egen læge i dag, da der efter så lang tid (over en uge), skulle tages afføringsprøve... Det var i hvert fald hvad han ville gøre. En prøve ville højst sandsynligt ikke vise noget, også er det som nævnt "blot" noget der skal gå over af sig selv. Men hvorfor pokker vil lægen ikke tage denne prøve, også i det mindste afvise at der ikke er noget??? 
Har ringet til min SP og lagt en besked på hendes telefonsvarer, da jeg lige vil rådfører mig hende, da jeg som sagt ikke føler jeg har fået denne rette rådgivning hos lægen 
Anmeld