Det trælse ved at have en ung mor som mor! Lang tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har virkelig prøvet, men hun siger altid at jeg tænker for meget på fortiden og hidser sig op og råber "Hvad fanden vil du have jeg skal gøre, jeg kan ikke skrue tiden tilbage!"

Hun er meget svært ved t acceptere at hun var og stadig er en dårlig mor.

Så kan du måske bede hende om at forbedre sig for fremtiden og bede hende fokusere på det i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

PernilleB

Wow... ej... ja, jeg mangler som mange andre osse ord... det jo fuldstændig utilgiveligt hva du har været igennem..!! Hold godt fast på din kæreste, han er din helt..!! kan ikk fortælle mig hvor flot jeg synes du klare dig trods de grimme odds... nu ved jeg ikk om d selv er mor nu, men er 100 a du gør alt for dine børn aldrig lider nød..!! 1000 kram herfra..!!

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Så kan du måske bede hende om at forbedre sig for fremtiden og bede hende fokusere på det i stedet

Ja selvf. helt klart

Hun har desværre ikke svaret tilbage på det ultimatum jeg gav hende, hvilket lød Bliv ved med at lyve og benægte fortiden og mist kontakten til din datter og fremtidige børnebørn eller se fortiden i øjnene lad vær med at lyv og forsøge at blive en god mor samt kommende mormor.

Jeg ved ikke om det sårer mig at hun ikke har svaret tilbage, men indtil videre tænker jeg ikke videre over det, hvis det er for meget for hende så ved jeg da hvor jeg har hende.

Anmeld

2. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ja selvf. helt klart

Hun har desværre ikke svaret tilbage på det ultimatum jeg gav hende, hvilket lød Bliv ved med at lyve og benægte fortiden og mist kontakten til din datter og fremtidige børnebørn eller se fortiden i øjnene lad vær med at lyv og forsøge at blive en god mor samt kommende mormor.

Jeg ved ikke om det sårer mig at hun ikke har svaret tilbage, men indtil videre tænker jeg ikke videre over det, hvis det er for meget for hende så ved jeg da hvor jeg har hende.

Ja, så har du i hvert fald gjort dit

Anmeld

2. februar 2011

Miamaja

Baagøe skriver:

Næ, men den holdning kan TS jo ikke bruge til noget og hun synes jo selv, det er træls at have en så ung mor

hvad enten folk kan 'bruge' min mening eller ej, saa er det den jeg bruger i debatterne

Anmeld

3. februar 2011

Anonym trådstarter

june1987 skriver:

lyder lidt alla min mor 

den dag idag, snakker jeg ikke med hende.

kan slet ikke holde det ud

Nej de er ikke til at holde ud, de ringer kun når de slev kan få noget ud af det!

Det er helt forfærdeligt.

Anmeld

3. februar 2011

Anonym trådstarter

Miamaja skriver:

Ja, jeg ville ALDRIG selv onske born i en ung alder, ej heller da jeg var i starten af tyverne. Jeg er glad for jeg ventede til jeg var 27!!! Synes jeg ville have nogle praktiske og folelsesmaessige ting paa plads foer, for man skal altsaa vaere der for sine boern naar de er der.

Det er selvfølgelig også en god nok tankegang.

Jeg er dog ung samt gravid og min kæreste og jeg føler os mere klar end nogensinde til at få et barn.

Jeg kan ikke forstår at folk med børn skal ud lige pludselig og genvinde deres ungdom igen.

Anmeld

4. februar 2011

Pige2009

Miamaja skriver:

hvad enten folk kan 'bruge' min mening eller ej, saa er det den jeg bruger i debatterne

Jeg har det på samme måde, men synes blot den var lidt malplaceret ift. hvad emnet var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.