Det trælse ved at have en ung mor som mor! Lang tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Superflot af dig at tage den beslutning. Jeg tror også det er vigtigt at du gør det, for at din mor kan forstå alvoren af det. Min far ville ikke indrømme, hvad han havde gjort, og sagde bare til mig at jeg måtte have husket forkert. Han ville intet indrømme og løj mig lige op i ansigtet. Derfor valgte jeg også at slå hånden af ham, og jeg har ikke haft kontakt med ham i snart 15 år. jeg har det fint med det, for jeg havde gjort op med mig selv, at det sagtens kunne ende ud i det.

På mig lyder det også som om, at du er fast besluttet på at det har en konsekvens, hvis ikke hun ændrer adfærd. Det lyder som om at hun spiller offer her, selvom det jo i bund og grund, har været dig der har været offer i mange år. Hun er jo forælderen, og burde også opføre sig derefter. Øv hvor jeg føler med dig. Jeg ved godt det er en meget svær beslutning du står med lige nu

Tak skal du have.

Jeg har det også med bedre af at have taget en beslutning. Nu venter jeg bare på svar fra hende. Hvis hun ikke kan ændre sig ved jeg bare godt hvor jeg har hende Og det er meget bedre end den situation jeg står i nu. Hvis hun skal være en del af vores fremtidige barns liv skal hun dælme også være til at stole på.

Det lyder præcis som en episode jeg har haft med min stedfar som jeg kaldte far.

Han kom i en kort periode ind til mig nøgen midt om natten, hvor han lagde sig i min seng. Jeg gik altid fra ham ved at sige at jeg skulle på toilet, der blev jeg så indtil jeg kunne høre ham gå ind på hans soveværelse igen.

Jeg konfrontede ham med det og sagde at han skulle stoppe, men manden som var en far for mig og som lærte mig at stå ved mine ugerninger benægtede nu pludselig alt. Han havde ihvertfald ikke gjort sådan noget og kunne aldrig finde på det, det var mig der drømte det eller løj!

Jeg fik så kontankt med ham igen efter mange år hvor han i en slutning af samtalen sagde: " Min lille pige, jeg har altid elsket dig, og du må undskylde alle de gange jeg har elsket dig for meget"

Jeg lagde med det samme på og begyndte at græde.

MØGSVIN ha kan jo godt huske det. Jeg skal aldrig være i nærheden af ham det skal mine børn heller ikke.

Så ham har jeg ikke kontakt med mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

øv sikke en skod mor..

men lad ikke dine frustrationer over din mor gå ud over din lillesøster... hun fortjener ikke at skulle opleve det samme.. 

men hvis jeg var dig havde jeg slået hånden af min mor for længst.. 

Det e meget svært for mig at gøre fordi når hun så endelig var en mor for os var hun min defination på verdens bedste mor.

Men jeg har givet hende et valg for lige præcis at finde ud af om jeg skulle blive ved eller slå hånden af hende.

Anmeld

30. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Tak skal du have.

Jeg har det også med bedre af at have taget en beslutning. Nu venter jeg bare på svar fra hende. Hvis hun ikke kan ændre sig ved jeg bare godt hvor jeg har hende Og det er meget bedre end den situation jeg står i nu. Hvis hun skal være en del af vores fremtidige barns liv skal hun dælme også være til at stole på.

Det lyder præcis som en episode jeg har haft med min stedfar som jeg kaldte far.

Han kom i en kort periode ind til mig nøgen midt om natten, hvor han lagde sig i min seng. Jeg gik altid fra ham ved at sige at jeg skulle på toilet, der blev jeg så indtil jeg kunne høre ham gå ind på hans soveværelse igen.

Jeg konfrontede ham med det og sagde at han skulle stoppe, men manden som var en far for mig og som lærte mig at stå ved mine ugerninger benægtede nu pludselig alt. Han havde ihvertfald ikke gjort sådan noget og kunne aldrig finde på det, det var mig der drømte det eller løj!

Jeg fik så kontankt med ham igen efter mange år hvor han i en slutning af samtalen sagde: " Min lille pige, jeg har altid elsket dig, og du må undskylde alle de gange jeg har elsket dig for meget"

Jeg lagde med det samme på og begyndte at græde.

MØGSVIN ha kan jo godt huske det. Jeg skal aldrig være i nærheden af ham det skal mine børn heller ikke.

Så ham har jeg ikke kontakt med mere.

Puha og så har du også været igennem sådan noget

Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bare kan indrømme det. Man glemmer jo aldrig hvad der er sket, så det er jo netop fuldstændigt åndsvagt at de i det mindste ikke kan stå ved det.

jeg har heldigvis ikke været udsat for overgreb på den måde, her var det fysisk og psykisk vold i stedet for.

Jeg håber du med tiden kommer over på den anden side af det, så du kan få noget ro indeni, og komme videre med dit liv. Uanset hvad, vil du jo altid have din søster. Selvom hun måske opfører sig som en forkælet teenager lige nu, så varer det ikke ved. Hun bliver også voksen på et tidspunkt. Det er guld værd at have en søster at kunne læne sig op af

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Puha og så har du også været igennem sådan noget

Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bare kan indrømme det. Man glemmer jo aldrig hvad der er sket, så det er jo netop fuldstændigt åndsvagt at de i det mindste ikke kan stå ved det.

jeg har heldigvis ikke været udsat for overgreb på den måde, her var det fysisk og psykisk vold i stedet for.

Jeg håber du med tiden kommer over på den anden side af det, så du kan få noget ro indeni, og komme videre med dit liv. Uanset hvad, vil du jo altid have din søster. Selvom hun måske opfører sig som en forkælet teenager lige nu, så varer det ikke ved. Hun bliver også voksen på et tidspunkt. Det er guld værd at have en søster at kunne læne sig op af

Ja men det fylder af en eller anden sær grund mindre end min mors svigt.

Sikke dog nogle svin! Tænk at de udadtil har rollen som faderfigur men indadtil dumper de opgaven!!!

Anmeld

30. januar 2011

NilleG

Anonym skriver:

Jeg havde ingen jeg kunne gå til, det var mi søster og jeg.

Desuden hvis jeg havde sagde min mor til os at hvis vi sladrede om hendes opførsel til kommunen eller til andre mennesker ville de komme og tage os fra hende. Det ønskede jeg ikke den gang.

>Nej det forstår jeg fuldt ud! Håber det bliver bedre og hun kan rette op på det!

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Jeg vil meget gerne tilgive min mor og snakker denne dag i dag også fint med hende. Men det er hende som skuffer mig gang på gang. FX. i dag skulle hun hente min søster kl. 12 fordi vi skulle være ved fødselsdag kl. 13 men hun kom aldrig og kl. 13.30 efter min kæreste tog afsted ringer hun og siger at hun blev mega fuld igår sammen med hendes kæreste og spørger om hun ikke kan hente min søster mandag morgen kl. 7 fordi hun er så smadret!

Sådan noget gør mig så sur. Jeg begynder at græde og tænker på hvor dum jeg er at give hende chance efter chance på at forbedre sig.

Har du talt med hende om dine følelser og hvad det gør ved dig, at hun opfører sig sådan?

Anmeld

31. januar 2011

june1987

lyder lidt alla min mor 

den dag idag, snakker jeg ikke med hende.

kan slet ikke holde det ud

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Har du talt med hende om dine følelser og hvad det gør ved dig, at hun opfører sig sådan?

Jeg har virkelig prøvet, men hun siger altid at jeg tænker for meget på fortiden og hidser sig op og råber "Hvad fanden vil du have jeg skal gøre, jeg kan ikke skrue tiden tilbage!"

Hun er meget svært ved t acceptere at hun var og stadig er en dårlig mor.

Anmeld

31. januar 2011

Miamaja

Ja, jeg ville ALDRIG selv onske born i en ung alder, ej heller da jeg var i starten af tyverne. Jeg er glad for jeg ventede til jeg var 27!!! Synes jeg ville have nogle praktiske og folelsesmaessige ting paa plads foer, for man skal altsaa vaere der for sine boern naar de er der.

Anmeld

1. februar 2011

Pige2009

Miamaja skriver:

Ja, jeg ville ALDRIG selv onske born i en ung alder, ej heller da jeg var i starten af tyverne. Jeg er glad for jeg ventede til jeg var 27!!! Synes jeg ville have nogle praktiske og folelsesmaessige ting paa plads foer, for man skal altsaa vaere der for sine boern naar de er der.

Næ, men den holdning kan TS jo ikke bruge til noget og hun synes jo selv, det er træls at have en så ung mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.