Jeg er meget meget sur og skuffet på min mor!
Det skal lige siges at min mor fødte mig da hun var 16 og skulle opgive sin ungdom pga af mig. Det har så siden givet bagslag hvor hun følte trang til tage ud og i byen med veninderne og komme hjem med fremmede mænd.
I de 2 år hun gjorde det efterlod hun min lillesøster og mig til os selv, jeg skulle arbejde 2 jobs for at få regningerne derhjemme til at hænge sammen fordi min mor brugte sine egne penge i løbet af no time!
Jeg er bare utrolig ked af over at hun ikke behandler mig og min søster på 13 ens, min søster skal ikke have noget arbejde hun bliver forkælet i hoved og røv og får flere tusinde kr. om ugen, hun har ikke noget ansvar og ved siden af lommepenge får hun tøjpenge ved siden af.
Jeg er utrolig ked af at jeg ikke får det samme nu som min søster får. Jeg ved godt jeg er voksen nu og det hele, men derfor kan jeg da stadig godt bruge noget kompensation for min ødelagte og traumastiske barndom.
Hvad fanden havde jeg da jeg var 13. IKKE EN SKID. Ikke andet en en masse ansvar for min søster som jeg var mor for i en alder af 13- 15. Jeg stod op kl. 5 om morgen for at gå med aviser og skulle senere hjem og få min søster op og os 2 i skole efter skole arbejdede jeg på restaurant fra 15 til 22 og kom hjem til min søster. Jeg havde ingen fritid, ingen venner kun arbejde at se frem til alle dagene. Alle pengene jeg fik gik til regninger og for at vi kunne overleve. Min mor blev væk flere uger til måneder af gangen. Vi kunne ikke få fat på hende. I hendes liv eksisterede vi ikke. Når hun tog mænd med hjem var vi hendes søskende.
Der var en gang en af hendes fyre hun tog med hjem der gik ind til mit værelse og lagde sig ved siden af mig nøgen og rørte ved mig. Da han opdagede jeg ikke var min mor sagde han
" Jeg er vidst kommet det forkerte sted hen, jeg vidste det med det samme var det din søster havde hun nok ligget nøgen og havde for længst proppet min pik i hendes mund. Din søster er en luder det ved du godt ikke. Hun spredte ben for alle mine 5 venner i nat, jeg fik ikke chancen så jeg tog med hende hjem"
" Du skulle blive som din storesøster så bliver det nemmere for fyre som mig at få et knald når vi er i byen"
Jeg er så led og ked af min åndsvage barndom.
Hun prøver nu i en alder af 34 at gøre det bedre.
Men hun skuffer mig gang på gang. Hver gang min søster har skulle komme over til mig i weekenderne har hun altid ankommet flere timer for tidlig for at afleverede min søster men når min søster skal hentes igen er der ALTID problemer.
"Åh skat mor har tømmermænd fra i går, kan jeg komme og hente (min lillesøster) imorgen?"
"Åh skat mors bil er brugt sammen, kan mor hente (min lillesøster) imorgen?"
I dag gjorde hun det samme mod mig og hun vidste at jeg skulle til en fødselsdag med min kæreste. Jeg kom ikke afsted.
Hendes undskyldning er at hun fik for meget at drikke i går.
Tårer vælter frem når jeg konfronter min barndom, men heldigvis kom min dejlige kæreste og reddede mig fra det hele.