Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
piadas skriver: Jeg ved faktisk ikke, hvordan min mands mors fødsler har været. Min mand er fra Tyrkiet, så jeg kan heller ikke lige spørge hende! Men mon ikke hun også bare smuttede mandler - min mand er i hvert fald den sidste ud af 12!
Jeg ved faktisk ikke, hvordan min mands mors fødsler har været. Min mand er fra Tyrkiet, så jeg kan heller ikke lige spørge hende!
Men mon ikke hun også bare smuttede mandler - min mand er i hvert fald den sidste ud af 12!
Hi hi der fik jeg lige et smil på læben jooo det tror jeg helt sikker hun gør, ellers får man nok ikke 12
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Min mormor har 3 børn og hun har ved alle 3 gået så meget overtid at hun er blevet sat igang. MIn mor har 2 børn og hun er også blevet sat igang med os begge 2. Med mig (den ældste) blev hun sat igang pga. svangerskabsforgiftning (på terminsdatoen) og med min bror gik hun 3 uger over tid før de satte hende igang.Jeg var derfor godt klar over at chancerne var store for at jeg ville skulle sættes igang da jeg blev gravid. Og ganske rigtigt gik jeg 14 dage over tid og blev sat igang. Da Marcus var 10 måneder blev jeg gravid igen og jm mente at da det var så tæt på min første fødsel ville jeg selv gå igang denne gang. Men nej 14 dage over tid (uden en eneste plukve) blev jeg sat igang igen.Så i min famillie er der vist noget arvelighed ind over.
Min mormor har 3 børn og hun har ved alle 3 gået så meget overtid at hun er blevet sat igang. MIn mor har 2 børn og hun er også blevet sat igang med os begge 2. Med mig (den ældste) blev hun sat igang pga. svangerskabsforgiftning (på terminsdatoen) og med min bror gik hun 3 uger over tid før de satte hende igang.Jeg var derfor godt klar over at chancerne var store for at jeg ville skulle sættes igang da jeg blev gravid. Og ganske rigtigt gik jeg 14 dage over tid og blev sat igang. Da Marcus var 10 måneder blev jeg gravid igen og jm mente at da det var så tæt på min første fødsel ville jeg selv gå igang denne gang. Men nej 14 dage over tid (uden en eneste plukve) blev jeg sat igang igen.Så i min famillie er der vist noget arvelighed ind over.
Hvor vildt, det er jo længe i alle er gået over. Tror også der må være noget i generne der
Mka skriver: Hvor vildt, det er jo længe i alle er gået over. Tror også der må være noget i generne der
Karo skriver: Det kunne det godt tyde på.Håber dog ikke jeg har fået givet det vidre til min datter, for hold da op hvor er det bare irrirterende.
Det kunne det godt tyde på.Håber dog ikke jeg har fået givet det vidre til min datter, for hold da op hvor er det bare irrirterende.
Ja det kan jeg godt forstå at du synes De skal bare komme til termin, BASTA
Min mor fødte mig 10 dage FØR termin.
Jeg selv fik mit første barn PÅ terminsdagen.Og mit andet barn fødte jeg to dage OVER termin.
SÅ NEJ, DER VAR INGEN ARVELIG SAMMENHÆNG I DET!
Jeg hørt for lang tid siden at man havde undersøgt det med at nogle kvinder gik over tid, mens andre ikke gjorde. Konklusionen var at det var mændene som "bestemte" om kvinder gik over tid eller ej. Ved ikke om det er genbestemt eller om nogle mænd kan noget med at få deres kvinder til at gå i fødsel
Marianne
www.stjerneleg.dk
Tror ikke det er arveligt om man er går over tid eller ej..
Både min søster og jeg er født lige omkring termin +/- en uges tid.
Begge mine børn er født før termin, den første 6 uger før og den anden 3 uger før
Min mor har født alle os inden termin dog alt fra nogle dage til 3 uger.. og mine børn er begge født nogle dage før tid..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128