Arveligt at føde for tidligt eller sent..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.173 visninger
38 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Mka

Godaften

Jeg tænkte på om der er en sammenhæng i om i har født for tidligt eller gået over tid, hvis i ser på jeres mor og svigermor.

For læste et sted at det kunne være arveligt. Så kunne det være meget sjovt at se om der er en sammenhæng.

Min mor gik 20 dage over med mig, og svigermor gik 5 dage over. Så jeg glæder mig til at se om der er en sammenhæng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

twinboys

Nej hverken min mor eller svigermor eller min søster har født for tidligt... Kun mig...

Anmeld

29. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

min mor fik mig 2uger før tid.... men jeg fødte oliver 1dag over termin og troia 3½mdr. før tid...

Anmeld

29. januar 2011

B&J

min mor gik et par dage over tid med mig og jeg fødte min søn 9dage før tid så der er ingen sammenhæng..

men vægten på mig og min kæreste og søn passer med den han fik

Anmeld

29. januar 2011

Mka

Det da dejligt at høre at det ikke passer på nogle at jer hi

Anmeld

29. januar 2011

eElak

MIn mor gik 5 dage over tid med mig.. Jeg fødte min søn 4 uger for tidligt (naturligt, ligesom inden for terminen, så ikke noget med kejsernit og sådan)... 

Så det passer overhovedet ikke her.. ;-)

Anmeld

29. januar 2011

Mka

KaLee skriver:

MIn mor gik 5 dage over tid med mig.. Jeg fødte min søn 4 uger for tidligt (naturligt, ligesom inden for terminen, så ikke noget med kejsernit og sådan)... 

Så det passer overhovedet ikke her.. ;-)

Nej det må man sige

Anmeld

29. januar 2011

NinaNymannMadsen

Jeg er født 19 dage før termin og min søster 4 dage over termin.
Jeg fødte en uge før termin selv.

Men hurtigheden på fødslerne har varet nogenlunde den samme, det tog godt 6 timer fra start til slut da
Min mor fik mig og da hun fik min søster og det tog mig 6 en halv time at føde fra start til slut. Uden der var tegn dagen før.

Anmeld

29. januar 2011

FruHolm <3

min mor fødte mig 3 dage efter termin, og svigermor fødte 3 uger før(hun blev dog sat igang da hun ventede tvillinger)

fødte selv på terminsdagen

Anmeld

30. januar 2011

TineA

Det passer helt fint her Min mor er gået over alle fire gange, jeg fødte 40+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.