Jeg blev psykisk voldtaget, og næsten også fuldt fysisk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

mariamiss6

B&J skriver:

puhh, det er også en voldsom historie du må meget undskylde jeg troede det var en bog du var ved af skrive men kom til af tro det da jeg så overskriften på det du skrev... og kan tydelig forstå den måde du regere på da han får sin første rigtige kæreste det må også være svært når man selv har oplevet noget så grimt....

Det er altså virkelig HELT okay. Du kunne jo ikke vide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Anonym

Hold da op Maria.. det lyder voldsomt. Det han ville var jo at voldtage dig, og derved har han jo allerede (ved overfaldet) frataget dig din ret til at bestemme. Jeg ville formode at du føler dig voldtaget, fordi du allerede havde accepteret at det var det der skulle ske, du havde ikke noget valg og bare det fremprovokere en masse følelser.. 

Jeg har intet gyldent bud på hvordan du skal komme videre. 

Jeg blev voldtaget (dog ikke voldeligt, men stangstiv/sovende også kaldet snigeren, det er dog stadig strafbart ifølge loven) af en fyr, der skulle være en af mine gode venner dengang. Det er mange år siden nu, men ikke desto mindre følte jeg mig længe beskidt og at det var min skyld (det får jeg stadig en snert af en meget sjældent gang imellem) jeg var modsat dig en smule omkring mig, gik i det tøj jeg ville (uden at jeg nogensinde havde set det som en negativ ting) og havde været sammen med hans lillebror adskillige gange, og på det tidspunkt hvor alt det her sker dybt forelsket i en fyr. Det kom først frem godt ½ år efter, hvor alle pludselig valgte side (vi boede ikke i samme by), dog tror jeg ikke hans lillebror nogensinde fuldt ud har troet på hans version om hvad der skete den nat, da han åbenbart havde lavet samme nummer to gange før. Jeg meldte det heller ikke, min fortid ville have talt imod mig, min familie ved det heller ikke, og nu er der absolut ingen grund til at sige det. Jeg fik en depression, blev indelukket (meget modsat før), fik angstanfald og tog 20 kg på, for så var jeg da i hvert fald sikker på at ingen fyr nogensinde ville røre mig igen.. der gik godt 3 år før jeg genoptog kontakten med en x-kæreste og derved havde sex igen, derefter mødte jeg mit barns far 2 år efter, som er den første jeg blev forelsket i siden alt det her skete.

Jeg har forsøgt at tilgive ham (ringede og lagde en besked på hans svarer engang, at godt nok kunne jeg ikke tilgive handlingen, men jeg blev nødt til at tilgive ham, for jeg sad fast), jeg har givet slip på vreden, på spørgsmålene om hvorfor det lige var mig, om det var min skyld osv. jeg kender ikke til nogen let måde at gøre sig af fri af sine skeletter på, udover at indimellem konfrontere sig selv med hvad der skete, snakke om det (altså virkelig - ikke kun beskrive selve hændelsen - som jeg gjorde i mange år) så man efterhånden bare lærer at leve med det som en del af en, uden at det definere en som person eller hæmmer en i ens liv.

Må hellere lige tilføje at jeg faldt meget tilfældigt over ham inde på facebook, hvor han i dag havde en forlovet og et fantastisk liv, og jeg blev så gal (havde virkelig lyst til at kontakte ham, råbe af ham og fortælle hvor mange år han har taget fra mig og hvor stor påvirkning det har på mit liv, eller skrive til hans forlovede, min hævntørst viste sit grimme ansigt,) men da vi gik ind i 2011 valgte jeg at give slip, jeg vil IKKE spilde mere energi på ham, jeg må stole på at universet nok skal give ham det han fortjener (for selv tæsk, så han fysisk kunne mærke smerten, ville aldrig kunne komme i nærheden af den smerte han påførte mig, så det eneste jeg har tilbage er karma)

Til gengæld lagde jeg mærke til at hans lillebror (som var derinde) ikke stod på som hans bror, mens resten af deres søskene gjorde både ved ham og hans bror, og det gjorde mig lidt glad, så havde han i det mindste troet bare lidt på mig..  

Anmeld

29. januar 2011

B&J

mariamiss6 skriver:

Det er altså virkelig HELT okay. Du kunne jo ikke vide det

Nej men man bliver lidt meget flov hihihi

Anmeld

29. januar 2011

Anonym

mariamiss6 skriver:

Mange tak for dit svar

Teksten er gammel. Altså den er indsat her idag, men det er nogle år siden jeg skrev den. Første gang jeg skrev historien ned, var i 10. klasse, og da jeg så fik min første bærbare, skrev jeg det ind i et dokument, og gjorde det mere detaljeret, rent følelsesmæssigt. 

Det fylder ikke så meget som sådan mere, altså inden i mig. Det er klart at oplevelsen ligger der et sted i mig, og helt sikkert har betydet noget i nogle givne situationer. Historien gentog sig jo også hele 2 gange, med andre mænd, i andre situationer, og så alligevel på helt andre måder. 

Men altså, det er ikke noget der tynger mig. Jeg er kommet mig over det, hvis man kan sige det sådan, og jeg bliver ikke pludselig overvældet af en angst for situationen.

Jeg har heller ikke problemer med at man ikke må røre mig bestemte steder, eller på bestemte måder, så i den forbindelse fylder det ikke.

Jeg er vidst typen der analyserer og filosoferer over en given situation, og på den måde finder forståelse og svar, inden i mig selv, eller ved hjælp af andre, for hvad der skete, og hvorfor, og hvad der gik gennem folks hoveder i situationen, og hvorfor de reagerede som de gjorde. 

Men dit råd er rigtig godt tror jeg, men nok bedre til hvis man er mere traumatiseret end jeg er på nuværende tidspunkt. Altså, selvfølgelig var det jo traumatisk for mig, men det fylder ikke som et traume mere... 

Og jeg må indrømme at jeg lige nu kun kan gisne lidt om hvem du er. Det er klart at jeg har et par navne i tankerne, men jeg er faktisk lidt i tvivl om hvem du præcist er. Du behøver dog ikke springe ud, hvis du føler det er for meget

Men når du skriver som du gør, så går jeg ud fra du ved hvem jeg er som menneske, og at du kan, hvis du vil, skrive PB

Done...

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Done...

Got it  

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Hold da op Maria.. det lyder voldsomt. Det han ville var jo at voldtage dig, og derved har han jo allerede (ved overfaldet) frataget dig din ret til at bestemme. Jeg ville formode at du føler dig voldtaget, fordi du allerede havde accepteret at det var det der skulle ske, du havde ikke noget valg og bare det fremprovokere en masse følelser.. 

Jeg har intet gyldent bud på hvordan du skal komme videre. 

Jeg blev voldtaget (dog ikke voldeligt, men stangstiv/sovende også kaldet snigeren, det er dog stadig strafbart ifølge loven)

Tak for dit svar, og jeg tror du har ret i meget af det analyserende du skriver.

Altså at jeg føler mig voldtaget, og reagerede som sådan, fordi det var jo det der VILLE have sket, og været fuldbyrdet mindre end 5 minutter senere, hvis ikke hans bror var dukket op. 

Jeg er meget taknemmelig over at hans bror dukkede op, og gav ham en seriøs skideballe, og reddede mig fra det grimme. MEN! Jeg føler faktisk ikke der blev taget hånd om mig som sådan. Jeg føler det som om, "gå SÅ hjem! - og så glemmer vi det IK'!?" Men altså, hellere det, end det andet

Bortset fra det, så har jeg også selv prøvet "snigeren". Ham meldte jeg heller ikke. Og som du, var jeg også fuld, og havde sovet ganske lidt, og vågnede så op ved at en fremmed mand stak sin pik op i mig. Manden var så lillebror til den dame der dengang udgjorde mit fristed (lige efter 10. klasse), og jeg følte derfor en kæmpe forpligtigelse i ikke at fortælle om det, fordi jeg vidste jo, at det ville skabe ballade i familien, og måske endda give bagslag til mig. Vi HAVDE jo haft det skægt, måske lidt for skægt, taget i betragtning at vi begge var afsat, og at intet som helst  ved situationen var passende overhovedet.

Nåh det var den korte version af min 2. (af 3) episode.

Anmeld

29. januar 2011

Anonym

mariamiss6 skriver:

Tak for dit svar, og jeg tror du har ret i meget af det analyserende du skriver.

Altså at jeg føler mig voldtaget, og reagerede som sådan, fordi det var jo det der VILLE have sket, og været fuldbyrdet mindre end 5 minutter senere, hvis ikke hans bror var dukket op. 

Jeg er meget taknemmelig over at hans bror dukkede op, og gav ham en seriøs skideballe, og reddede mig fra det grimme. MEN! Jeg føler faktisk ikke der blev taget hånd om mig som sådan. Jeg føler det som om, "gå SÅ hjem! - og så glemmer vi det IK'!?" Men altså, hellere det, end det andet

Bortset fra det, så har jeg også selv prøvet "snigeren". Ham meldte jeg heller ikke. Og som du, var jeg også fuld, og havde sovet ganske lidt, og vågnede så op ved at en fremmed mand stak sin pik op i mig. Manden var så lillebror til den dame der dengang udgjorde mit fristed (lige efter 10. klasse), og jeg følte derfor en kæmpe forpligtigelse i ikke at fortælle om det, fordi jeg vidste jo, at det ville skabe ballade i familien, og måske endda give bagslag til mig. Vi HAVDE jo haft det skægt, måske lidt for skægt, taget i betragtning at vi begge var afsat, og at intet som helst  ved situationen var passende overhovedet.

Nåh det var den korte version af min 2. (af 3) episode.

Du har godt nok også været uheldig. 

Men kunne så læse længere nede at du tror alt er kommet videre.. 

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Du har godt nok også været uheldig. 

Men kunne så læse længere nede at du tror alt er kommet videre.. 

Uheldig er mit mellemnavn

Anmeld

29. januar 2011

LilleMor10

Maria ! Jeg ville give dig et kram  IGEN!

Jeg ved stadig ikke hvad jeg skal sige til den forfærdelige hændelse,  andet end, Jeg er her ! og du ved jeg ville lytte hvis du har brug for det, 

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Maria ! Jeg ville give dig et kram  IGEN!

Jeg ved stadig ikke hvad jeg skal sige til den forfærdelige hændelse,  andet end, Jeg er her ! og du ved jeg ville lytte hvis du har brug for det, 

I know  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.