Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ZamanogDania skriver: Jeg vil da os med:-) er fra Ringsted. hvad tid skal I mødes?
Jeg vil da os med:-) er fra Ringsted. hvad tid skal I mødes?
Alletiders
Jamen det tror jeg ikke vi har aftalt endnu, men mon ikke middag +/- er et meget godt bud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noneother skriver: Alletiders Jamen det tror jeg ikke vi har aftalt endnu, men mon ikke middag +/- er et meget godt bud.
ZamanogDania skriver: Godt. Håber ikke det er for tidlig eller for sent hajaha
Godt. Håber ikke det er for tidlig eller for sent hajaha
Endelig ikke for tidligt
men kunne du osse d. 5 ? For der kan alle indtil videre.
nissen51 skriver: Sidder I og planlægger møde uden mig Jeg er da helt klart med - på begge dage... Jeg kan sagtens holde det i slagelse, men bor jo så ikke inde i selve centrum, der skal lige en bus til... Men ellers hopper jeg bare på, dér hvor der bliver holdt noget... Lad os håbe at alle kan - nu har det kun taget mig 3 mdr. før at se nogen herindefra (Udover Cira- pigen og Justinfyren) Og held og lykke med dit kørekort, cira - det er slet ikk så svært
Sidder I og planlægger møde uden mig
Jeg er da helt klart med - på begge dage...
Jeg kan sagtens holde det i slagelse, men bor jo så ikke inde i selve centrum, der skal lige en bus til...
Men ellers hopper jeg bare på, dér hvor der bliver holdt noget...
Lad os håbe at alle kan - nu har det kun taget mig 3 mdr. før at se nogen herindefra (Udover Cira- pigen og Justinfyren)
Og held og lykke med dit kørekort, cira - det er slet ikk så svært
Tak til noneother for beskeden om dette link Jeg er fra sorø, har ikk kæmpe hus - så alt efter hvor mange kan jeg evt godt ligge hus til.. men jeg kan ihvertfald godt d. 5 og d. 12 marts indtil videre Har ikk li læst hele tråden igennem, kun det første..Så hvis der er bestemt en dato og sted så skriv li en eller anden hihi
Lou87 skriver: Tak til noneother for beskeden om dette link Jeg er fra sorø, har ikk kæmpe hus - så alt efter hvor mange kan jeg evt godt ligge hus til.. men jeg kan ihvertfald godt d. 5 og d. 12 marts indtil videre Har ikk li læst hele tråden igennem, kun det første..Så hvis der er bestemt en dato og sted så skriv li en eller anden hihi
Ja, jeg havde jo tidligere kigget på din profil at du var fra Sorø
Indtil videre kan ALLE d. 5, så jeg regner stærkt med at det bliver der.
Hvis alle der indtil videre er hoppet på vognen møder op, så bli´r det faktisk osse et rigtig pænt fremmøde.
Tid og sted har vi ikke helt på plads endnu, men skulle det blive et problem for nogen kan vi vel finde ud af lidt samkøring af en art.
for at det lykkedes denne gang!
Charlotte Wberg skriver: Mon ikke det bliver ved kaffe tid... Ca 13/14 stykker ??? Jeg melder mig gerne til at snuppe en kage med til kaffen hvis det er... Altså en almindelig hjemmebagt en... Ikke de der fansy ting som Polkaprik aka Michelle fremtryller, for så krea er jeg ikke hehe...
Mon ikke det bliver ved kaffe tid... Ca 13/14 stykker ??? Jeg melder mig gerne til at snuppe en kage med til kaffen hvis det er... Altså en almindelig hjemmebagt en... Ikke de der fansy ting som Polkaprik aka Michelle fremtryller, for så krea er jeg ikke hehe...
Mmh kage.. Jeg stemmer for!
Noneother skriver: Ja, jeg havde jo tidligere kigget på din profil at du var fra Sorø Indtil videre kan ALLE d. 5, så jeg regner stærkt med at det bliver der. Hvis alle der indtil videre er hoppet på vognen møder op, så bli´r det faktisk osse et rigtig pænt fremmøde. Tid og sted har vi ikke helt på plads endnu, men skulle det blive et problem for nogen kan vi vel finde ud af lidt samkøring af en art. for at det lykkedes denne gang!
Jamen jeg takker mange gange for du tænkte på mig - ser altid de tråde i sidste øjeblik Jeg kan umiddelbart godt d. 5 og har noteret det i min kalender, så glæder jeg mig til og høre nærmere
Ja det da kanon hvis rigtig mange kan Hyggeligt!
Jeg stemmer helt sikkert for en eftermiddagstid Mødregruppen og jeg mødes altid kl 10.. Og det passer bare lige så dårligt som muligt ind i min piges middagssøvn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128