En mødedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Polkaprik

mth1987 skriver:

Har du set der er lagt datoer ud ?

Nej den har jeg da helt misset!

Øhmmm... Jeg kan godt den 5. marts

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

mth1987

Polkaprik skriver:

Nej den har jeg da helt misset!

Øhmmm... Jeg kan godt den 5. marts

Michelle

Så Må vi se hvilken dato der kommer flest men indtil videre tyder det da nok på at blive d. 5/3

Anmeld

31. januar 2011

Polkaprik

Altså jeg vil som sagt gerne ligge hus til og jeg bor i Slagelse, men jeg kan også sagtens have nogen med her fra Slagelse og kører dem til stationen igen

Anmeld

31. januar 2011

grinbidderen

Noneother skriver:

Hmm.. Altså jeg er jo igang med kørekort, så hvis det er du kan komme til Slagelse kan jeg jo nok godt køre fragte dig imellem Slagelse - Sorø, og tilbage igen.

Hvis jeg består altså..

hmm ok det ville jo være dejligt hvis det er du så består, men er det uden børn dette møde el med børn, fordi hvis det er med børn er det jo svært at tage hans autostol men i bus og slæbe på den uden klapvogn, osv..

Anmeld

31. januar 2011

mth1987

grinbidderen skriver:

hmm ok det ville jo være dejligt hvis det er du så består, men er det uden børn dette møde el med børn, fordi hvis det er med børn er det jo svært at tage hans autostol men i bus og slæbe på den uden klapvogn, osv..

Hvis du har mulighed for at ha barn med er det fint og hvis ikk er det også fint

Anmeld

31. januar 2011

Noneother

grinbidderen skriver:

Det er med børn hvis man har lyst. Hmm.. Ellers kan vi se om jeg kan hente dig i korsør. -Der er jeg jo selv fra. men det er jo kun hvis jeg består. Det regner jeg dog med at gøre.

Anmeld

31. januar 2011

grinbidderen

Noneother skriver:

Det er med børn hvis man har lyst. Hmm.. Ellers kan vi se om jeg kan hente dig i korsør. -Der er jeg jo selv fra. men det er jo kun hvis jeg består. Det regner jeg dog med at gøre.

okay det ville jo være lækkert og når du så selv er fra korsør er det jo ik længer at skulle køre, hvornår ska du op til køre prøven?

og hvor i korsør er du fra?

Anmeld

31. januar 2011

Noneother

grinbidderen skriver:

okay det ville jo være lækkert og når du så selv er fra korsør er det jo ik længer at skulle køre, hvornår ska du op til køre prøven?

og hvor i korsør er du fra?

Altså jeg er opvokset i Korsør, men er flyttet til Slagelse nu. -men jeg kender byen ud og ind.

Jeg ved ikke med køreprøve endnu men omkring d. 1/3.

Skal ud og køre første gang på torsdag

Anmeld

31. januar 2011

grinbidderen

Noneother skriver:

Altså jeg er opvokset i Korsør, men er flyttet til Slagelse nu. -men jeg kender byen ud og ind.

Jeg ved ikke med køreprøve endnu men omkring d. 1/3.

Skal ud og køre første gang på torsdag

nåre ok. hyggeligt... ja jeg kender ik til det hele i korsør men har os kun bodet her i 2 år. men vi må lige se på det når tiden nærmer sig. og held og lykke men prøven.

Anmeld

31. januar 2011

Noneother

grinbidderen skriver:

nåre ok. hyggeligt... ja jeg kender ik til det hele i korsør men har os kun bodet her i 2 år. men vi må lige se på det når tiden nærmer sig. og held og lykke men prøven.

Jo tak.  -Det får jeg brug for! men det skal bare lykkes. Har ikke tid til at vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.