Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Kan det passe vi så bliver 8 indtil videre ?Er der stemning for at det bliver i Sorø så kan jeg godt lægge hus til. Og hvad tid passer det jer bedst.
Kan det passe vi så bliver 8 indtil videre ?Er der stemning for at det bliver i Sorø så kan jeg godt lægge hus til. Og hvad tid passer det jer bedst.
Ville D.5 kl 13.00 ikke være et meget godt tidspunkt??
Det passer mig fint at du lægger hus til.
d. 5. marts kl.13 i Sorø.... TJEK!
Eftersom vi bliver 8, kan jeg læse mig til, så medbringer vi da et eller andet herfra...
Og Jo, jeg er selvskrevet til alle "mødes-grupper" i vestsjælland hahahaha...
Hejsa kan se i planlægger møde i sorø kunne da være man skulle være med mine forældre bor der.. kan se du er samme årgang som min søster så du kender hende muligvis.. hmm.. *G* tør næsten ikke spørger.. Sorø er jo lille...
Den er også fin for mig
Perl skriver: Hejsa kan se i planlægger møde i sorø kunne da være man skulle være med mine forældre bor der.. kan se du er samme årgang som min søster så du kender hende muligvis.. hmm.. *G* tør næsten ikke spørger.. Sorø er jo lille...
er der nogen der evt køre forbi næstved som vil ta mig med ??? og mine piger selvf.
nvm skriver: er der nogen der evt køre forbi næstved som vil ta mig med ??? og mine piger selvf.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128