En mødedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

mth1987

Kan det passe vi så bliver 8 indtil videre ?Er der stemning for at det bliver i Sorø så kan jeg godt lægge hus til. Og hvad tid passer det jer bedst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Noneother

mth1987 skriver:

Kan det passe vi så bliver 8 indtil videre ?Er der stemning for at det bliver i Sorø så kan jeg godt lægge hus til. Og hvad tid passer det jer bedst.

Ville D.5 kl 13.00 ikke være et meget godt tidspunkt??

Det passer mig fint at du lægger hus til.

Anmeld

1. februar 2011

Charlotte Wberg

Sorø passer mig fint og kl 13 lige så... Og datoen ser ud til at være fundet... det tyder jo rigtig godt ss

Anmeld

1. februar 2011

nissen51@ofir.dk

d. 5. marts kl.13 i Sorø.... TJEK!

Eftersom vi bliver 8, kan jeg læse mig til, så medbringer vi da et eller andet herfra...

Og Jo, jeg er selvskrevet til alle "mødes-grupper" i vestsjælland hahahaha...

Anmeld

2. februar 2011

Lillefe

Hejsa kan se i planlægger møde i sorø kunne da være man skulle være med mine forældre bor der.. kan se du er samme årgang som min søster så du kender hende muligvis.. hmm.. *G* tør næsten ikke spørger..  Sorø er jo lille...

Anmeld

3. februar 2011

ZamanogDania

Jo den 5 kan jeg os. Kan se det bliver kl 13. Så jo det gad jeg godt:-)

Anmeld

3. februar 2011

Polkaprik

Den er også fin for mig

Anmeld

3. februar 2011

mth1987

Perl skriver:

Hejsa kan se i planlægger møde i sorø kunne da være man skulle være med mine forældre bor der.. kan se du er samme årgang som min søster så du kender hende muligvis.. hmm.. *G* tør næsten ikke spørger..  Sorø er jo lille...

Jeg er tilflytter kommer oprindeligt fra Kbh. Så kender ikk så mange her

Anmeld

5. februar 2011

nvm

er der nogen der evt køre forbi næstved som vil ta mig med ??? og mine piger selvf.

Anmeld

9. februar 2011

mth1987

nvm skriver:

er der nogen der evt køre forbi næstved som vil ta mig med ??? og mine piger selvf.

HejJeg tror ikk at der kommer nogen dernede fra desværre. Hvis du kan komme med bus eller tog lidt herop ad ku jeg måske hente dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.