En mødedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Charlotte Wberg

Jeg er frisk !! Har dog Rosa med mig, men det gør vel ingenting. ved ikke med den store men det må vi se på når vi når der hen af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Noneother

mth1987 skriver:

Ku være Du sku fodre ham med noget andet Victoria er også helt vild med min... De også ret hurtige når de har set noget de vil ha.. Men er det ikke hende herindefra?

Jo det er det. Kunne self osse bare linke tråden til hende. Det er jo ikke sikkert hun har set den.. .

Anmeld

31. januar 2011

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

Jeg er frisk !! Har dog Rosa med mig, men det gør vel ingenting. ved ikke med den store men det må vi se på når vi når der hen af...

Jaaah!  Nej det gør ingen ting. -man kan aldrig få for meget baby..

Anmeld

31. januar 2011

mth1987

Charlotte Wberg skriver:

Super og du har set hvilke datoer Der er skrevet ind?

Anmeld

31. januar 2011

Charlotte Wberg

Noneother skriver:

Jaaah!  Nej det gør ingen ting. -man kan aldrig få for meget baby..

Perfekt

Anmeld

31. januar 2011

Charlotte Wberg

mth1987 skriver:

Super og du har set hvilke datoer Der er skrevet ind?

Yes... Kan begge dage

Anmeld

31. januar 2011

grinbidderen

Jeg ville gerne kunne mødes men hælder mest til det er i slagelse da jeg har bækkenløsning og ik holder til så meget men jeg kan ikke d.12 marts da jeg har fødselsdag og ska til gammel-elev fest om aften..

Anmeld

31. januar 2011

mth1987

Charlotte Wberg skriver:

Yes... Kan begge dage

Det var perfekt så vi davi hvert fald 3 jeg kan godt lægge hus til. Jeg har dog to hunde men der mulighed for de kan blive lukket ud i bryggerset

Anmeld

31. januar 2011

Noneother

grinbidderen skriver:

Jeg ville gerne kunne mødes men hælder mest til det er i slagelse da jeg har bækkenløsning og ik holder til så meget men jeg kan ikke d.12 marts da jeg har fødselsdag og ska til gammel-elev fest om aften..

Hmm.. Altså jeg er jo igang med kørekort, så hvis det er du kan komme til Slagelse kan jeg jo nok godt køre fragte dig imellem Slagelse - Sorø, og tilbage igen.

Hvis jeg består altså..

Anmeld

31. januar 2011

mth1987

grinbidderen skriver:

Avav havde også selv bækkenløsning.Men ved ikk om der er nogen der kan holde det i Slagelse!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.