Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville sådan set bare høre, om der er andre end mig herinde som har et barn der bruger briller?
Min søn liam, fik briller for ca 1,5 år siden han har reelt +5.50 på begge øjne, men har lige nu "kun" +3 og +3,25..
Knus Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina skriver: Ville sådan set bare høre, om der er andre end mig herinde som har et barn der bruger briller? Min søn liam, fik briller for ca 1,5 år siden han har reelt +5.50 på begge øjne, men har lige nu "kun" +3 og +3,25.. Knus Christina
Barn og barn...ved jeg snart ikke..han er 13 år, fik dem for et år siden og nægter at gå med dem...så penge ud af vinduet her..
Eva. skriver: Barn og barn...ved jeg snart ikke..han er 13 år, fik dem for et år siden og nægter at gå med dem...så penge ud af vinduet her..
Hvis han er bevidst om hygiejne - så kontaktlinser
Lou87 skriver: Hvis han er bevidst om hygiejne - så kontaktlinser
Uha, det vil han slet ikke...men håber der kommer en dag efter de har år hvor det bliver lidt nemmere...
Håber, håber, håber og alt hvad jeg kan for at min datter arver sin fars syn og ikke mit ! Har haft briller siden jeg var 2 år, høje styrker, bygningsfejl og intet samsyn!Og det ønsker jeg bare ikk for hende..
Vi har Marcus på 9 mdr. som har haft briller i 4 mdr. nu.
Han har +9 på begge øjne, men styrken i hans briller er kun +3,5
Eva. skriver: Uha, det vil han slet ikke...men håber der kommer en dag efter de har år hvor det bliver lidt nemmere...
Pga tanken om og sku putte noget i øjet eller ?Og ja det er en DUM alder og sku ha det i..Det er sku ikke sjovt i skolen!!
Lou87 skriver: Pga tanken om og sku putte noget i øjet eller ?Og ja det er en DUM alder og sku ha det i..Det er sku ikke sjovt i skolen!!
Nej, det har han ikke lige kunne rumme..er sket så meget andet i hans liv, så det var bestemt ikke det her der var vigtigst...ja, han kan slet ikke tåle tanken og jeg tror han ville besvime...men jeg håber han finder ud af det er meget rart at have de briller på en dag, for det gør det jo lidt nemmere for ham..
Ja jeg har Isabella som har +3,5 på begge øjne, da hun skeler :-)
Hun har haft briller siden hun var 1 år, og er nu 5 år. Om ½ år ved vi om de vil gøre noget, for at oprette hendes skelen ved en operation.
Lidt barn endnu så.. okay, synd han ikke vil gå med dem.. Det kan jo blive værre.. hva styrke har han?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128