Er stadig ked, vred og skuffet over at forældremyndighessag-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

betski

Åh ja det kære system er ikke altid lige til at forstå. Har selv været i gennem en lang og hård retsag som trakt ud i flere måneder pga sommerferie periode  Men du kan så trøste dig med, at du sidder med gode kort på hånden. Sender dig de bedste tanker og et bette klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Leneur

duddi. skriver:

Åh ja det kære system er ikke altid lige til at forstå. Har selv været i gennem en lang og hård retsag som trakt ud i flere måneder pga sommerferie periode  Men du kan så trøste dig med, at du sidder med gode kort på hånden. Sender dig de bedste tanker og et bette klem

Tak skal du have. Ja håber også jeg har de bedste kort på hånden men tør jo ikke tro det førend jeg har beviset.

Anmeld

27. januar 2011

betski

Leneur skriver:

Tak skal du have. Ja håber også jeg har de bedste kort på hånden men tør jo ikke tro det førend jeg har beviset.

Kan jeg godt forstå. Man skal heller ikke sælge skindet før bjørnen er skudt. Men når han slet ikke møder op, så tvivler jeg på, at han overhovedet har en chance. Loven siger bare at de skal høre på ham inden de fastsætter en dom.

Anmeld

28. januar 2011

RGN

Profilbillede for RGN
madagaskar skriver:

Men jeg er helt klar over, at det er de andre ting de skriver der er hårde for dig/jer. Forældreansvarsloven gør livet surt for rigtigt mange børn og forældre. Men forhåbenligt revurderer de den her til efteråret.

Håber på alt det bedste for jer. Han ved da ikke hvad han går glip af.

Ved du om det er oppe og vende om den skal revurderes?

Kære Lene

Jeg håber det snart er overstået for dig og du får den fulde forældremyndighed, så det her cirkus snart kan få en ende.

Men mon ikke?

Anmeld

28. januar 2011

frk Jensen

RGN skriver:

Ved du om det er oppe og vende om den skal revurderes?

Kære Lene

Jeg håber det snart er overstået for dig og du får den fulde forældremyndighed, så det her cirkus snart kan få en ende.

Men mon ikke?

hej...

jeg tillader mig lige at svare..

Jeg har hørt at forældreansvars loven skal revurders enten i år eller næste år... . Heldigvis..

Anmeld

28. januar 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Tusind tak for svar.

Det var da en dejlig nyhed. Så må vi håbe at lovgivningen denne gang er lidt mere gennemtænkt, så vi ikke er så mange der kommer i klemme i fremtiden.

Anmeld

28. januar 2011

frk Jensen

RGN skriver:

Tusind tak for svar.

Det var da en dejlig nyhed. Så må vi håbe at lovgivningen denne gang er lidt mere gennemtænkt, så vi ikke er så mange der kommer i klemme i fremtiden.

Ja det håber jeg også.. så de kan se på barnets tarv og ikke faderens..

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

frk Jensen skriver:

Ja det håber jeg også.. så de kan se på barnets tarv og ikke faderens..

Præcis

De regler der er nu, er da bare dybt godnat!

Anmeld

28. januar 2011

frk Jensen

Noneother skriver:

Præcis

De regler der er nu, er da bare dybt godnat!

Nu skal min sag bare gå iorden i næste uge..

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

frk Jensen skriver:

Nu skal min sag bare gå iorden i næste uge..

Uuhh held og lykke Det kan bare tage laaaaang tid at få afsluttet sådan en sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.