Hvem ligner din søn/datter ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

B&J

Vores søn lignede sin far da han blev født men nu er det vist ingen tvivl om hvem han ligner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Anneiris

morethanperfect skriver:

Ja på 3d scanningen af Oscar var der INGEN der var i tvivl om han lignede mig .. Men ligeså snart han kom ud var det en "mini Daniel" ... (Fordi han har rødt hår) ...

Årh, skidevære med det røde hår!
Jeg synes han ligner dig, det må jeg sige!

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

det skal nok komme..  det er en lille bitte ting, det er ikke nødvendigvis noget der er værd at bekymre sig over.. vær stolt af din fine dreng.. han ser så dejlig ud.. det er da vigtigt... om han ligner dig eller om han ligner sin far kan jo være fulstendigt ligegyldigt. han skulle vel helst gerne komme til at ligne sin helt egen

I know .. Det bare lidt træls i længden , at jeg hver dag får af vide han ligner sin far , og er en "mini Daniel" ... Jeg sleet ikke inde i billedet ...

Selvf.. Det var da også bare en tanke om andre mon havde det sådan .. 

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

Anneiris skriver:

Årh, skidevære med det røde hår!
Jeg synes han ligner dig, det må jeg sige!

Heh ja .. Det bare utrolig man kan sige han ligner sin far bare fordi de begge har rødt hår .. Har et billede af dem begge ... 

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

B&J skriver:

Vores søn lignede sin far da han blev født men nu er det vist ingen tvivl om hvem han ligner

Viiildt 

Anmeld

25. januar 2011

Carina1977

morethanperfect skriver:

Heej piger ..

Nu får Oscar gang på gang af vide at han ligner sin far , og ingen har sagt han ligner mig Hvilket jeg syns han gør helt vildt !

Og jeg ved ikke hvorfor , men jeg blir lidt trist over det ... Det næsten hver dag altså . 

Så vil gerne vide hvem jeres søn/datter ligner mest .. Kom gerne med billeder af jer sammen

Ps... Ligner Oscar mig ????? 

Ja jeres øjen-facon ser meget ens ud

Min søn ligner mest sin far, men han har faktisk utrolig mange træk fra min lillebror af. Hvis man kigger på et billede fra da min lillebror var på min søns alder, så ligner de faktisk hinanden. Han ligner overhovedet ikke mig....jo måske lidt ved munden.

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

Carina1977 skriver:

Ja jeres øjen-facon ser meget ens ud

Min søn ligner mest sin far, men han har faktisk utrolig mange træk fra min lillebror af. Hvis man kigger på et billede fra da min lillebror var på min søns alder, så ligner de faktisk hinanden. Han ligner overhovedet ikke mig....jo måske lidt ved munden.

Syns også vores næser ligner hinanden .. Hehe ..

Din lillebror ?? Sjovt ..

Oscar ligner Daniels søster da hun var lille

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Hoolda op ..   Nej der er ingen tvivl

Ser Julie som jeg selv var lille... 

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

MoarJ skriver:

Ser Julie som jeg selv var lille... 

Det kan jeg godt forstå !

Anmeld

25. januar 2011

Sees

Jeg har ingen billeder af Emil og hans far - Men folk siger han ligner mig? Hvad synes I ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.