Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: min dreng ligner sin far.. det er noget om snakken med det der med at det første barn altid eller hvertfald næsten altid ligner sin far, for at faren skal få en realation til barnet ved at det ligner ham... med tiden kan det være at barnet får nogle træk fra mor, men i starten ligner det altid farmand.
min dreng ligner sin far..
det er noget om snakken med det der med at det første barn altid eller hvertfald næsten altid ligner sin far, for at faren skal få en realation til barnet ved at det ligner ham...
med tiden kan det være at barnet får nogle træk fra mor, men i starten ligner det altid farmand.
Den forklaring fik jeg også forleden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nalle skriver: Victoria er en tro kopi af hendes far, og Sebastian er en tro kopi af mig
Victoria er en tro kopi af hendes far, og Sebastian er en tro kopi af mig
Woow .. Vildt
Kan man tage fejl her?
sophieamalia skriver: Jeg syntes bestemt han ligner dig!! Kan sagtens se han er din! Her ligner Cilas også faren....
Jeg syntes bestemt han ligner dig!! Kan sagtens se han er din!
Her ligner Cilas også faren....
TAK ! ..
Jeg synes nu også at han ligner dig??? - Min datter ligner mig. Og kuuun mig!
Selvom folk siger hverdag, ''Ej nu kan vi se hun ligner sin far'' Hehe ..
morethanperfect skriver: Woow .. Vildt
Ja, ikke? hehe.
Chanel ligner også hendes far.... Men han sagde faktisk idag at han synes hun er begyndt at "få lidt af mig"
MoarJ skriver: Kan man tage fejl her?
Hoolda op .. Nej der er ingen tvivl
Anneiris skriver: Jeg synes nu også at han ligner dig??? - Min datter ligner mig. Og kuuun mig! Selvom folk siger hverdag, ''Ej nu kan vi se hun ligner sin far'' Hehe ..
Hvor må det være rart TAk !
Nalle skriver: Ja, ikke? hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128