Prævention..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

fif

Denisep skriver:

Ja ved jeg skam godt, bare mere ved mange læger fortæller at det næsten er umuligt at blive gravid mens man har p-staven, og den undersøgelse viser at det er ret mange der rent faktisk bliver i forhold til mange af de andre midler.

Jeg må ha fat i min læge igen, og så få en snak om ALLE de forskellige metoder haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Fru'Rugaard

fif skriver:

Så har du den med kobber ik? Den anden koster jo 1200kr eller sådan noget! Men ja, har nemlig osse hørt at det sku gøre lidt ondt, så er ikk så meget for det hehe...

Jeg har en nova-spiral, dem der koster 1200 er en hormonspiral

Anmeld

26. januar 2011

Pinkrose

fif skriver:

Jeg må ha fat i min læge igen, og så få en snak om ALLE de forskellige metoder haha

Ja var os det jeg gjorde, vi fandt nemlig ud af jeg blev rigtig utilpas hvis der er tilsat for mange hormoner i, derfor jeg kom på p-ringen og fungere bare super godt

Anmeld

26. januar 2011

fif

Denisep skriver:

Ja var os det jeg gjorde, vi fandt nemlig ud af jeg blev rigtig utilpas hvis der er tilsat for mange hormoner i, derfor jeg kom på p-ringen og fungere bare super godt

Men den ska man så selv sætte op ikk..

Anmeld

26. januar 2011

Fam. Madsen

jeg havde homonspiral i 2 år og havde igen problemer med den og var rigtig meget glad for den. jeg kunne ikk mærke jeg fik den sat op. jeg skal helt sikker have homonspiral igen når jeg har født..

Anmeld

26. januar 2011

Pinkrose

fif skriver:

Men den ska man så selv sætte op ikk..

jo det skal man, og kan gøre være rigtig mærkeligt første gang, men vender man sig hurtigt til.

men altså det er meget nemt, og så sidder den der i 3 uger, (man mærker den ikke) og så tager man den ud og har sin mens ligesom normalt og nå der er gået en uge så sætter man en ny i

Anmeld

26. januar 2011

Mumto3

SussieThyssen skriver:

Jeg har i mange år brugt pessar og været glad for det..især når jeg lige skulle komme mig over en abort eller en fødsel eller i de år hvor jeg var single m.v.
Jeg har været enormt glad for det.

Kærligst
Sussie

gamle jas, siger jeg bare

Jeg har været til lægen for at få taget mål til pessar og hun gloede på mig som om jeg var åndsvag..., og så sagde hun at det ville hun ikke, for hun havde faktisk aldrig prøvet det (ud over en gang for længe siden på lægestudie) for der er jo INGEN der bruger pessar mere i dag. Det er sådan noget man brugte i 'gamle dage'... så følte jeg mig pludselig gammel (men det er jeg jo også)

Anmeld

26. januar 2011

Lou87

fif skriver:

Hej piger

Ja, som overskriften lyder ville jeg høre om hva for en prævention I kan anbefale ? - Har tænkt lidt over en spiral, men tanken om den gør mig sådan lidt Er der nogen der har erfaringer med P-stave ??

Hilsen Fie...

Har hørt p-stave sku påvirke ens hormorne en del..
Men altså det sku p - piller jo også gøre.
Så det aldrig helt nemt

Jeg selv har prøvet og få sat spiral op og synes det gjorde for ondt så bedte bare om min gode gamle p pille recept igen
Den ved man hvad er plus så synes jeg det er super at man kan "springe" over en gang i mellem hvis man skal noget.. Og det at man ved stort set præcis hvornår det kommer er også virkelig optur for mig! Ved min søster sætter sin mobil tlf til og bippe hver aften kl 21 feks, for hun kan huskde den - hvis det er en hjælp

Anmeld

26. januar 2011

twinny

Mumto3 skriver:

Jeg har været til lægen for at få taget mål til pessar og hun gloede på mig som om jeg var åndsvag..., og så sagde hun at det ville hun ikke, for hun havde faktisk aldrig prøvet det (ud over en gang for længe siden på lægestudie) for der er jo INGEN der bruger pessar mere i dag. Det er sådan noget man brugte i 'gamle dage'... så følte jeg mig pludselig gammel (men det er jeg jo også)

Hahahahaha.... Jaah det er ingengang løgn...  Jeg fik heller aldrig tilbudt det a min læge...

tror jeg fandt u a hva det var i serien langt fra las vegas...

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Mumto3 skriver:

Amatørlæge..der er da masser af læger, der stadig udsteder pessar, og jeg kender da mange kvinder, der bruger det..så det er da noget sludder

Bed hende om en henvisning til en kollega, der kan tage det mål så...LOL
Så kan du jo sige at hun er velkommen til at komme med og se hvordan det bliver gjort
Ja..jeg er en gammel kanin
Hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.