Prævention..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.848 visninger
53 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

fif

Hej piger

Ja, som overskriften lyder ville jeg høre om hva for en prævention I kan anbefale ? - Har tænkt lidt over en spiral, men tanken om den gør mig sådan lidt Er der nogen der har erfaringer med P-stave ??

Hilsen Fie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Pullemulle

fif skriver:

Hej piger

Ja, som overskriften lyder ville jeg høre om hva for en prævention I kan anbefale ? - Har tænkt lidt over en spiral, men tanken om den gør mig sådan lidt Er der nogen der har erfaringer med P-stave ??

Hilsen Fie...

Har du overvejet p-ring? Jeg har ikke selv prøvet det, men har overvejet det. Det er jo en gummiring man sætter op og som skal sidde i 3 uger, og så en uge uden. Det er en mulighed.

Anmeld

25. januar 2011

fif

Pullemulle skriver:

Har du overvejet p-ring? Jeg har ikke selv prøvet det, men har overvejet det. Det er jo en gummiring man sætter op og som skal sidde i 3 uger, og så en uge uden. Det er en mulighed.

Har slet ikk rigtigt overvejet noget (endnu) Spiralen og P-staven er jo god, fordi så ska man ikk huske at tage en pille f.eks og det er jeg nemlig ikk altid så god til !! Men har osse bare hørt, at det kan gøre lidt ondt og når man ska ha spiralen ud igen!!

Anmeld

26. januar 2011

Alberts/

jeg har p-stav og er suer glad for den(;

Anmeld

26. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg har fået sat en spiral for 2 måneder siden ca, og den er jeg rigtig glad for, den koster 300,- og holder i 5 år, så kan man hvis ikke få det billigere
Men, men, men- det gør ondt at få den sat op, og nogle har slet ikke ondt efter den er blevet sat, og andre har ondt i 3 måneder, som der max, for hvor længe man må have ondt- jeg havde ondt i 2 måneder ca- og det gør virkelig ondt! men, det er alle pengene værd!

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

fif skriver:

Hej piger

Hilsen Fie...

Jeg har i mange år brugt pessar og været glad for det..især når jeg lige skulle komme mig over en abort eller en fødsel eller i de år hvor jeg var single m.v.
Jeg har været enormt glad for det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

Baby_girl2011

fif skriver:

Hej piger

Hilsen Fie...

Har du overvejet et p-sprøje.. det er en sprøjte du skal ha hver 3 mdr tror jeg nok.. 

Anmeld

26. januar 2011

fif

JessiMus skriver:

Har du overvejet et p-sprøje.. det er en sprøjte du skal ha hver 3 mdr tror jeg nok.. 

P-sprøjte? Har jeg aldrig hørt om før

Anmeld

26. januar 2011

fif

Fru'Rugaard skriver:

Jeg har fået sat en spiral for 2 måneder siden ca, og den er jeg rigtig glad for, den koster 300,- og holder i 5 år, så kan man hvis ikke få det billigere
Men, men, men- det gør ondt at få den sat op, og nogle har slet ikke ondt efter den er blevet sat, og andre har ondt i 3 måneder, som der max, for hvor længe man må have ondt- jeg havde ondt i 2 måneder ca- og det gør virkelig ondt! men, det er alle pengene værd!

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Så har du den med kobber ik? Den anden koster jo 1200kr eller sådan noget! Men ja, har nemlig osse hørt at det sku gøre lidt ondt, så er ikk så meget for det hehe...

Anmeld

26. januar 2011

fif

Alberts/ skriver:

jeg har p-stav og er suer glad for den(;

Okay.. Hvordan foregår den så?? og man kan vel ikk se staven i armen vel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.