Prævention..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

oerbaek

fif skriver:

Hej piger

Ja, som overskriften lyder ville jeg høre om hva for en prævention I kan anbefale ? - Har tænkt lidt over en spiral, men tanken om den gør mig sådan lidt Er der nogen der har erfaringer med P-stave ??

Hilsen Fie...

Jeg havde spiral, men vi kunne ikke enes jeg blødte simpelthen som et vandfald,, når det var menses tid, ellers var jeg glad for den, det gjorde overhovedet ikke ondt at få sat den op...

Efter denne graviditet tror jeg at jeg vil prøve en anden form for spiral, den jeg havde var en kobber spiral, men tror jeg vil prøve en hormonspiral

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

fif

oerbaek skriver:

Jeg havde spiral, men vi kunne ikke enes jeg blødte simpelthen som et vandfald,, når det var menses tid, ellers var jeg glad for den, det gjorde overhovedet ikke ondt at få sat den op...

Efter denne graviditet tror jeg at jeg vil prøve en anden form for spiral, den jeg havde var en kobber spiral, men tror jeg vil prøve en hormonspiral

Ja, kobberen gør osse at man kan bløde mere og få mere ondt! Sååe det lyder ikk spor rart!! Tænk at det kan være så svært, at finde ud af hva man ska bruge hehe

Anmeld

26. januar 2011

Mullebergen

Afholdenhed -Det virker fantastisk 

Haha, ej når og hvis jeg finder mig en kæreste, er jeg ret sikker på at jeg skal have p-ring, det kender jeg flere der er glade for.

Jeg kan godt lide at præventionen sidder "dernede" og ikke skal hele vejen igennem systemet som fx. p-piller skal 

Anmeld

26. januar 2011

oerbaek

fif skriver:

Ja, kobberen gør osse at man kan bløde mere og få mere ondt! Sååe det lyder ikk spor rart!! Tænk at det kan være så svært, at finde ud af hva man ska bruge hehe

Jeg har hørt at hormon spiralen er meget mere medgørlig i forhold til menses mange bløder mindre...

Anmeld

26. januar 2011

fif

oerbaek skriver:

Jeg har hørt at hormon spiralen er meget mere medgørlig i forhold til menses mange bløder mindre...

Ja, det sagde min læge nemlig også!! Men tror bare det er tanken om den, der gør det sådan lidt.. hehe

Anmeld

26. januar 2011

oerbaek

fif skriver:

Ja, det sagde min læge nemlig også!! Men tror bare det er tanken om den, der gør det sådan lidt.. hehe

dagene op til at jeg skulle have sat den op havde jeg det også sådanne, men efter følgende var jeg glad for mit valg dog ikke lige ved menses tid, men det gjorde ikke ondt at få den lagt overhovedt og man skal ikke tænke på at huske de p-piller hver dag hvilket jeg godt kan være en klovn til... Så derfor er jeg villig til at prøve den hormon spiral når bebse bassen er kommet til verden.

Anmeld

26. januar 2011

Baby_girl2011

fif skriver:

P-sprøjte? Har jeg aldrig hørt om før

Har lige fundet et link til dig.. 

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/p-sproejte.htm

Anmeld

26. januar 2011

fif

MatildeS skriver:

Afholdenhed -Det virker fantastisk 

Haha, ej når og hvis jeg finder mig en kæreste, er jeg ret sikker på at jeg skal have p-ring, det kender jeg flere der er glade for.

Jeg kan godt lide at præventionen sidder "dernede" og ikke skal hele vejen igennem systemet som fx. p-piller skal 

heehe... du har måske ret!! Ja, jeg er nemlig heller ikk så god til at huske pillerne, så ska ha noget "dernede" eller armen nok...

Anmeld

26. januar 2011

fif

oerbaek skriver:

dagene op til at jeg skulle have sat den op havde jeg det også sådanne, men efter følgende var jeg glad for mit valg dog ikke lige ved menses tid, men det gjorde ikke ondt at få den lagt overhovedt og man skal ikke tænke på at huske de p-piller hver dag hvilket jeg godt kan være en klovn til... Så derfor er jeg villig til at prøve den hormon spiral når bebse bassen er kommet til verden.

Ja, der er nok mange der har det sådan!! og den ser nu heller ikk så hyggelig ud haha....

Anmeld

26. januar 2011

fif

JessiMus skriver:

Har lige fundet et link til dig.. 

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/p-sproejte.htm

Okay, tak har lige læst lidt om den, og de siger jo at man pletbløder meget osv!! Hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.