Prævention..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

twinny

SanneBoe skriver:

Du får en recept hos lægen og henter den på apoteket, så til lægen igen, hvor du blir lokalbedøvet i armen også sprøjter de den ind i armen, ganske smertefri, der har gået mange rygter om de vandre o.s.v, jeg har haft dem 2 gange og min har altid siddet der hvor den er blevet lagt

jeg har en del veninder som også har fået en. Som var meget glade for den... Det med den vandre fik jeg afvide fra min læge, at det hovedsagligt er overvægtige kvinder det sker på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Hvem?

fif skriver:

Okay.. Måske sku jeg prøve sådan en så! hvordan var din menses? uregel..

Min mens har altid være uregelmæssig og voldsomme blødninger, da jeg fik p-staven hjalp det utrolig meget på blødningerne, men fortsat uregelmæssig - men der var slet slet ikke så meget blødning og sommetider gik der længe imellem dem.

Anmeld

26. januar 2011

fif

SanneBoe skriver:

Min mens har altid være uregelmæssig og voldsomme blødninger, da jeg fik p-staven hjalp det utrolig meget på blødningerne, men fortsat uregelmæssig - men der var slet slet ikke så meget blødning og sommetider gik der længe imellem dem.

Okay. Min har nemlig altid været regelmæssig sys jeg.. Så jeg kan godt være forberedt på,at den blir uregel så? -og er den let at få ud igen, hvis det går helt galt..

Anmeld

26. januar 2011

fif

Baby-støv skriver:

jeg har en del veninder som også har fået en. Som var meget glade for den... Det med den vandre fik jeg afvide fra min læge, at det hovedsagligt er overvægtige kvinder det sker på...

Anmeld

26. januar 2011

Hvem?

fif skriver:

Okay. Min har nemlig altid været regelmæssig sys jeg.. Så jeg kan godt være forberedt på,at den blir uregel så? -og er den let at få ud igen, hvis det går helt galt..

Der er jo bivirkninger ved alting - ja der lokalbedøver de også bare og laver et lille snit og trækker den ud - også ganske smertefrit - du kan selv ikke se på min overarm, hvor den har siddet henne.

Anmeld

26. januar 2011

Pinkrose

Vil lige sige at der var en undersøgelse fornyligt ang p-staven og der var mange tilfælde af kvinder der var blevet gravide på den selvom det jo næsten skulle være umuligt

jeg har prøvet næsten det hele, p-sprøjten blev jeg syg af, og p-piller kan jeg ikke tåle pga den blandning de er lavet af.

har os prøvet p-plaster osv.

og de sidste 3 år været på p-ringen, det virker super godt og har virkelig været glad for det, os pga den lille mængde hormor der er i

Anmeld

26. januar 2011

twinny

fif skriver:

Mere så du ikk er bekymret...

Anmeld

26. januar 2011

fif

Denisep skriver:

Vil lige sige at der var en undersøgelse fornyligt ang p-staven og der var mange tilfælde af kvinder der var blevet gravide på den selvom det jo næsten skulle være umuligt

jeg har prøvet næsten det hele, p-sprøjten blev jeg syg af, og p-piller kan jeg ikke tåle pga den blandning de er lavet af.

har os prøvet p-plaster osv.

og de sidste 3 år været på p-ringen, det virker super godt og har virkelig været glad for det, os pga den lille mængde hormor der er i

Det er jo slet ikk til at vide hvordan ens krop, vil reagere på de forskellige præventioner! Man må jo bare prøve sig frem så...

Anmeld

26. januar 2011

fif

Baby-støv skriver:

Mere så du ikk er bekymret...

Hehe- jaa tak!!

Anmeld

26. januar 2011

Pinkrose

fif skriver:

Det er jo slet ikk til at vide hvordan ens krop, vil reagere på de forskellige præventioner! Man må jo bare prøve sig frem så...

Ja ved jeg skam godt, bare mere ved mange læger fortæller at det næsten er umuligt at blive gravid mens man har p-staven, og den undersøgelse viser at det er ret mange der rent faktisk bliver i forhold til mange af de andre midler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.