jalousi !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

metski83

Brams skriver:

Selvfølgelig må du spørge

Vi fik til sidst IVF (reagensglasbehandling) på Hvidovre hospital.

Virkede det så med det samme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Baby_girl2011

metski83 skriver:

Jamen jeg smed først pillerne for 2 uger siden, og havde så min almindelige mens i sidste uge. Fra søn-ons. Så igår, ike engang en uge efter for jeg mens igen.

Skrev så til lægen, for har hørt en masse som venter lang tid inden de overhovedet får mens, men ike nogen der får det så hurtigt efter. men lægen sagde så, at der godt kunne være blødningsforstyrrelser de første par måneder.

Så det må godt snart forsvinde, så vi kan komme ordentlig igang

det kan jeg da godt forstå.. 

Nu skal vi bare heste igennem..  dog er han i KBH for tiden.. og er kun hjemme i weekenderne.. 

Anmeld

25. januar 2011

metski83

Ja og så skal man selvfølgelig ramme det rigtige tidspunkt. Det var nemmere hvis chancen var lige stor hele måneden. I stedet for 2-3 dage i løbet af en måned.

Anmeld

26. januar 2011

Brams

metski83 skriver:

Virkede det så med det samme ?

Første forsøg resulterede ikke i nogle brugbare æg, så det talte ikke som et egentlig forsøg (man har jo 3 forsøg i alt).

Den reelt første gang jeg fik sat 1 æg op, var der bid og det resulterede i lille Lærkemus  Vi havde desværre ikke nogle æg der kunne komme i fryseren, men er lykkelige for at det lykkedes at få et barn

Anmeld

26. januar 2011

o0sus0o

kender det meget godt og nu kan det slet ikkelade sig gøre

Anmeld

26. januar 2011

Annette A

Uha ja det er en rigtig kedelig følelse at få for man ved jo godt det ikke er godt og alligevel bliver man helt vildt frustreret. Havde selv en SA sidste år og derefter skete der ingenting. Kroppen var bare i fuldstændig ubalance og pludselig kom alle mulige og sagde de var gravide eller kendte nogen der var det og det er bare enormt stressende når man skal høre på det selvom det jo er dejligt for dem.

Nu har jeg selv en bror som sammen med sin kæreste er i barnløshedsbehandling og de har kæmpet længe med det. Ka slet ikke forestille mig hvor stressende det må være for dem og nu da det så er lykkedes for mig at blive gravid igen har jeg tænkt mig at holde tæt med det indtil det ik kan skjules. De bor i Sverige så det er sjældent vi ses og jeg håber sådan det snart lykkedes for dem.

Min mor sagde forleden at det er da ik dit problem de ik ka blive gravide. Hun syntes bare jeg skal fortælle alle det hvilket jeg uanset hvad ik vil da jeg selv syntes det vil være for svært efter sidste gang gik galt og jeg vil godt ha det skal kunne ses før noget skal afsløres til resten af familien. Men tænker bare at selvom gravide ikke skal "straffes" for andres manglende graviditet, må man da godt udvise hensyn i den grad man kan. At blive gravid er en kæmpe gave og hvis man får et barn ud af det er det det største man kan opleve og synes virkelig det er uretfærdigt at nogen ikke får den mulighed. 

Synes det er et godt emne at tage op da der med sikkerhed er mange kvinder der genkender følelsen, uanset om der gik 3 mdr før de blev gravide eller de måtte vente mange år. Det må man nok bare acceptere og erkende og sige til sig selv, at man jo ved hvorfor og at man ikke er et dårligere menneskeaf den grund. 

Knus til Jer alle 

Anmeld

26. januar 2011

Frk.S

Ja, jeg kender det udemærket godt. I al den tid jeg ventede på, at min kæreste skulle blive klar, var der flere af mine veninder der fik børn. Jeg var død-misundelig, og ville bare ønske det var mig. Jeg kunne dog stadig sagtens glæde mig på deres vegne.

Jeg er bare glad for, at det gik så hurtigt, da vi endelig bestemte os for at få en bebs. Jeg følte jo allerede at jeg havde ventet længe nok.

Anmeld

26. januar 2011

Ellim

JAH - det kender jeg alt for godt.. Ikke at man ikke er glad på deres vegne, men JA - selvf. ville man da ønske at det snart er en selv !!

Anmeld

26. januar 2011

metski83

Hvor er det dog rart at høre, det ikke bare er mig der har det sådan. Jeg arbejder i butik, og i øjeblikket syntes jeg bare der kommer så mange ind med store maver, snyd.

Og i dag skulle jeg pakke en pakke ind med baby produkter. Havde sådan lyst til at sige til kunden, årh glæder mig til at det bliver mig der skal have sådan en pakke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.