jalousi !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

metski83

Kender i det, når nogen i kender eller ved hvem er, fortæller de er gravide, så bliver man sindsyg jaloux ???

Ikke at man ikke glæder sig på deres vegne, man ville bare så meget ønske det var en selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

tinasmor

metski83 skriver:

Kender i det, når nogen i kender eller ved hvem er, fortæller de er gravide, så bliver man sindsyg jaloux ???

Ikke at man ikke glæder sig på deres vegne, man ville bare så meget ønske det var en selv.

yes, der har de fleste ufrivillige barnløse været. Desværre.

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Uf ja, det kender jeg godt. en pige fra min gamle klasse er blevet gravid, er møg misundelig!

Ja, det er lige en detalje, men det er nok mere misundelse, ikke jalousi du snakker om Men ved godt, hvad du mener!

Anmeld

25. januar 2011

anjaditte

Ja, det har jeg oplevet da jeg ventet simon. I den nærmest familie nægter en at snakke el kigge på mig. Det er meget hårdt...stort tillykke

Anmeld

25. januar 2011

metski83

Ja man ville bare ønske det var en selv...Og ikke alle andre. Selvfølgelig å de også, man vil bare gerne selv.

Og syntes bare der er SÅ mange jeg kender der er gravide i øjeblikket.

Anmeld

25. januar 2011

Baby_girl2011

kender det udemærket.. 

Har længe ønsket at min datter at hun skulle blive storesøster.. 

Og nu er min bedste veninde gravid i 16 uge og min datter's far skal til at have en mere til sep.. 

begyndte at hyle den dag han fortalte det.. 

Og nu går jeg bare og plager manden helllllllllllt vildt.. 

Anmeld

25. januar 2011

metski83

JessiMus skriver:

kender det udemærket.. 

Har længe ønsket at min datter at hun skulle blive storesøster.. 

Og nu er min bedste veninde gravid i 16 uge og min datter's far skal til at have en mere til sep.. 

begyndte at hyle den dag han fortalte det.. 

Og nu går jeg bare og plager manden helllllllllllt vildt.. 

Årh... det er bare ikke sjovt når man så gerne selv vil.

Syntes også bare alle omkring mig, veninder osv. blev gravide. Og jeg ville bare så gerne, me min kæreste følte sig ikke parat.

Nu har han ENDELIG sagt at nu er han også klar, så nu SKAL det bare ske. Og så håber man bare at det sker med det samme.

Anmeld

25. januar 2011

HopinWishin

metski83 skriver:

yup.. havde følelsen i dag da en veninde fortalte hun var gravid...

Anmeld

25. januar 2011

Baby_girl2011

metski83 skriver:

Årh... det er bare ikke sjovt når man så gerne selv vil.

Syntes også bare alle omkring mig, veninder osv. blev gravide. Og jeg ville bare så gerne, me min kæreste følte sig ikke parat.

Nu har han ENDELIG sagt at nu er han også klar, så nu SKAL det bare ske. Og så håber man bare at det sker med det samme.

det er bare røv.. 

Håber virkelig jeg kan få lokket manden med på det idag så jeg er fri for at spise p-piller.. 

vil bare så gerne.. min datter bliver 3 år her til juli.. og sys bare at det at det er perfekt nu for går i skole, har styr på min økonomi, bor i hus.. jaah og er færdig på skole til sommer.. 

meeen han hænger i bremsen

Anmeld

25. januar 2011

metski83

HopinWishin skriver:

yup.. havde følelsen i dag da en veninde fortalte hun var gravid...

Årh ja kender det så godt. Ikke fordi man ikke under dem det, man vil bare så gerne selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.