jalousi !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

metski83

JessiMus skriver:

det er bare røv.. 

Håber virkelig jeg kan få lokket manden med på det idag så jeg er fri for at spise p-piller.. 

vil bare så gerne.. min datter bliver 3 år her til juli.. og sys bare at det at det er perfekt nu for går i skole, har styr på min økonomi, bor i hus.. jaah og er færdig på skole til sommer.. 

meeen han hænger i bremsen

Ja forstår det godt, og en super god alder melem to så. Men træls de mænd er så svære at overtale. Jeg er godt nok også tre år ældre end min kæreste, så kune godt frstå at han ville vente lidt. men som jeg sagde, så bliver jeg jo heller ikke yngre, og man ved ikke hvor hurtigt den er der.... Og ja så er der altså lige 9 måneders leveringstid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Baby_girl2011

metski83 skriver:

Ja forstår det godt, og en super god alder melem to så. Men træls de mænd er så svære at overtale. Jeg er godt nok også tre år ældre end min kæreste, så kune godt frstå at han ville vente lidt. men som jeg sagde, så bliver jeg jo heller ikke yngre, og man ved ikke hvor hurtigt den er der.... Og ja så er der altså lige 9 måneders leveringstid.

jaa min kæreste er 22 og jeg bliver selv 24 her til april.. 

men har lige snakket med ham.. Og jeg spurgte ham hvad vi skulle gøre.. Og han sagede at det var op til mig selv hvad vi skulle gøre.. Måtte gøre hvad jeg følte der er bedst  og jeg ved heeelt sikkert godt hvad der er det bedste  P-pille stop til mig.. 

Anmeld

25. januar 2011

metski83

JessiMus skriver:

jaa min kæreste er 22 og jeg bliver selv 24 her til april.. 

men har lige snakket med ham.. Og jeg spurgte ham hvad vi skulle gøre.. Og han sagede at det var op til mig selv hvad vi skulle gøre.. Måtte gøre hvad jeg følte der er bedst  og jeg ved heeelt sikkert godt hvad der er det bedste  P-pille stop til mig.. 

Tillkke med det, så fik du ham overtalt  Var han bare med på den, og ok med at få barn ?

Det er da dejligt, så er vi på samme "vogn" nu ?

Anmeld

25. januar 2011

Baby_girl2011

metski83 skriver:

Tillkke med det, så fik du ham overtalt  Var han bare med på den, og ok med at få barn ?

Det er da dejligt, så er vi på samme "vogn" nu ?

Hehehe det har taget mig rigtig laaang tid om at overtale ham.. kan egetlig godt forstå ham hvorfor han ikke vil ha børn nu.. I den vennekres han er i , er der ingen børn.. Kun mig der har det.. 

Men på den anden side.. en skal jo være den første..  

Anmeld

25. januar 2011

Brams

metski83 skriver:

Kender i det, når nogen i kender eller ved hvem er, fortæller de er gravide, så bliver man sindsyg jaloux ???

Ikke at man ikke glæder sig på deres vegne, man ville bare så meget ønske det var en selv.

Oh yes - been there. Vi forsøgte i 12 år at blive gravide inden det endelig lykkedes at få vores lille prinsesse. I de år var der MANGE der blev gravide "hen over hovedet" på os og jeg har grædt mange gange, selv om jeg var glad på deres vegne

Anmeld

25. januar 2011

metski83

JessiMus skriver:

Hehehe det har taget mig rigtig laaang tid om at overtale ham.. kan egetlig godt forstå ham hvorfor han ikke vil ha børn nu.. I den vennekres han er i , er der ingen børn.. Kun mig der har det.. 

Men på den anden side.. en skal jo være den første..  

Lige præcis, en skal jo være den første  tror også at når barnet først er der, så bliver de glade for det.

Ok, så han er ikke far til dit første barn. Men han ved da heldigvis hvordan det kan være med en lille størrelse. Så børn er da heldigvis ikke fremmet for ham.

Men skønt han er med på dem. Og fedt du fik ham overtalt i dag.

Anmeld

25. januar 2011

metski83

Brams skriver:

Oh yes - been there. Vi forsøgte i 12 år at blive gravide inden det endelig lykkedes at få vores lille prinsesse. I de år var der MANGE der blev gravide "hen over hovedet" på os og jeg har grædt mange gange, selv om jeg var glad på deres vegne

Pu ha, 12 år det var længe. Det må ikke have været rart når andre så blev gravide.

Har i så fået hjælp til det, hvis man må spørge ?

Min største frygt er også, at det ikke kan lade sig gøre. At vi af en eller anden årsag ikke kan selv eller noget.

Anmeld

25. januar 2011

Baby_girl2011

metski83 skriver:

Lige præcis, en skal jo være den første  tror også at når barnet først er der, så bliver de glade for det.

Ok, så han er ikke far til dit første barn. Men han ved da heldigvis hvordan det kan være med en lille størrelse. Så børn er da heldigvis ikke fremmet for ham.

Men skønt han er med på dem. Og fedt du fik ham overtalt i dag.

helt sikkert.. 

Hvornår skal du ha testet næste gang ? 

jeg har det røde nu så om en lille mdr

Anmeld

25. januar 2011

Brams

metski83 skriver:

Pu ha, 12 år det var længe. Det må ikke have været rart når andre så blev gravide.

Har i så fået hjælp til det, hvis man må spørge ?

Min største frygt er også, at det ikke kan lade sig gøre. At vi af en eller anden årsag ikke kan selv eller noget.

Selvfølgelig må du spørge

Vi fik til sidst IVF (reagensglasbehandling) på Hvidovre hospital.

Anmeld

25. januar 2011

metski83

JessiMus skriver:

helt sikkert.. 

Hvornår skal du ha testet næste gang ? 

jeg har det røde nu så om en lille mdr

Jamen jeg smed først pillerne for 2 uger siden, og havde så min almindelige mens i sidste uge. Fra søn-ons. Så igår, ike engang en uge efter for jeg mens igen.

Skrev så til lægen, for har hørt en masse som venter lang tid inden de overhovedet får mens, men ike nogen der får det så hurtigt efter. men lægen sagde så, at der godt kunne være blødningsforstyrrelser de første par måneder.

Så det må godt snart forsvinde, så vi kan komme ordentlig igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.