Min fantastiske Johannes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

CA

piadas skriver:

Jaaa, Carina is back!

Den FB har jeg glædet mig til! Det lyder altså bare som et fantastisk forløb lige bortset fra klippet til sidst!

Så tror jeg godt min mand kan snakke med om det der med fingrene i gips. Sidst jeg fødte, sagde han, at han havde det som om han havde løbet en marathon! Jeg klemte også bare hans fingre i vildskab og samtidig hang jeg meget af tiden hen over ham - og jeg er altså større end ham!

Men ej altså - endnu et KÆMPESTORT TILLYKKE med Johannes - og så skal der ses billeder!

He he... Jeg hang også ud over sengekanten over på Martin. Jeg blev rykket ind i sengen hele tiden, men under veerne røg jeg bare over i Martin og så stod han der og holdte sin skrigende kone mens hun som tak knuste hans arme Og manden havde influenza... He he... Tror også det var liiidt hårdt for ham. 

Har du født de andre uden klip og spræk? 

Ih hvor jeg egentlig savner baby.dk. Martin pusler Johannes til nat lige nu og jeg ryger herind med det samme 

...Og liiige lidt mere vestøv til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

CA

Diana... skriver:

Ihh endnu engang tillykke. dejlig fb det lyder til at være en god oplevelse. 

He he ja de mænd må sgu lide noget. Min jdm sagde at hvis de ikke havde accepteret mit ønske om vand var jeg enten hoppet ud af vinduet eller revet halsen af min mand he he. 

Glæder mig til at se billeder af det lille vidunder 

Knus Diana

Tak

Ha ha godt JM kunne redde din mands hals Hvordan kan man blive så desperat at man bare er ved at rive sin mand i stykker?

Min veninde fortalte at hendes mand havde været ude på gangen og se tv på et tidspunkt under fødslen og ellers sad han bare i en stol...  Jeg kunne ikke klare den uden at Martin stod ved mig hele tiden. 

Måske jeg er lidt for afhængig af ham og alt for pivet

Anmeld

28. januar 2011

CA

Lene76 skriver:

Lyder som et dejlig forløb, og kort taget i betragtning af at det er 1 barn

Stort tillykke med Johannes  glæder mig til at se billeder

Ja, jeg håber det blir endnu kortere næste gang Kan man regne med at det altid blir kortere? 

Anmeld

28. januar 2011

CA

blomst84 skriver:

Dejligt med FB og nej de kan aldrig blive for lange lyder som en ok fødsel som du har klaret SÅ flot jeg bliver helt rørt over din FB nok fordi det ikke er så længe jeg selv lå der i fødesengen Johannes er simpelthen så smukt et navn og dejligt din mælk er løbet til og amningen kører derud af 1000 gange tillykke med din lille præmie stort Knus fra Sabrina

Jeg blir også rørt over alting lige nu. Når folk siger noget pænt om Johannes kan jeg mærke tårene presse på. Og når jeg læser FB'er får jeg en kæmpe klump i halsen!! 

Hvordan går det med amningen hos dig? Her e jeg ved at være hudløs og venter på at få hård hud på brysterne. Klamt ønske, men det ku være rart 

Anmeld

28. januar 2011

CA

Lulle25 skriver:

Tillykke med Johannes Det er så dejligt at læse om fødsler og se de små pus der har ligget  i maven i 9 måneder

Jeg kan bare slet ikke forstå at det er ham der har været derinde! Han er jo et rigtigt barn og det smukkeste jeg nogensinde har set! Tror ikke jeg havde troet på det hvis jeg ikke selv havde set ham komme ud

Anmeld

28. januar 2011

CA

PeruBaby skriver:

Jubii, hvor er det bare skønt alt sammen! Helt perfekt at han nu endelig er kommet ud til dig/jer. Det har vi alle ventet rigtig lang tid på. Ha, ha, haDet lyder jo til at alt går lige som det skal, så det kunne ikke være bedre. Rigtig mange gange tillykke med ham!!

Ih tusind tak!! Går det godt med jeres lille Sofia? Jeg har ikke fået læst din FB endnu, men det blir noget af det næste jeg gør herinde. Glæder mig til at læse om hvordan man føder i Peru

Anmeld

28. januar 2011

CA

Sofia skriver:

Nu har jeg været inde og se billeder og han er bare så smuk, sikke meget rigtig fint hår, det har han vist fra farman

Tak for din fødselsberetning, det var spædende at læse, og dejligt at det hele endte så godt!

Stort tillykke med ham, Johannes er et flot, klassisk og originalt navn! Det kan jeg rigtig godt lide.

Ja han ligner sin far helt utrolig meget! Det er jeg glad for, for han er jo ret så lækker

Jeg elsker hans navn og synes det passer helt perfekt på ham! Der r en del der lige tænker over navnet og så kommer frem til at det er godt og passer til ham. Det er åbenbart ikke så populært

Anmeld

28. januar 2011

CA

Multebær skriver:

Hvor er det bare fantastisk at læse Carina. Lyder også som en god oplevelse alt i alt - altså ikke noget skræmmende drama ...men en masse smerte utvivlsomt. Hvor er du bare sej og hvor er det dejligt at din mand har været så fantastisk hele vejen igennem. Det er flot at du klarede så meget 'af arbejdet' hjemmefra. Håber jeg kan være ligeså sej når det forhåbentlig snart bliver min tid. 

Stort kram til dig 

Jeg følte mig bestemt ikke sej må jeg sige! er stadig lidt flov over mit skrigeri, men kunne simpelthen ikke lade være. Og nu har jeg den lækreste dreng, så det var smerterne værd! 

Vestøv til dig!! Håber snart det blir din tur!!

Anmeld

29. januar 2011

Diana...

Carina87 skriver:

Tak

Ha ha godt JM kunne redde din mands hals Hvordan kan man blive så desperat at man bare er ved at rive sin mand i stykker?

Min veninde fortalte at hendes mand havde været ude på gangen og se tv på et tidspunkt under fødslen og ellers sad han bare i en stol...  Jeg kunne ikke klare den uden at Martin stod ved mig hele tiden. 

Måske jeg er lidt for afhængig af ham og alt for pivet

Ej jeg ville godt nok heller ikke kunne klare det uden. Og heldigvis er han mega sej til at være med til en fødsel. He he Altså jeg har det sådan lidt vi ligger og har de VILDESTE smerter så kan de da også lige tåle et par rifter griner 

Anmeld

29. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

He he... Jeg hang også ud over sengekanten over på Martin. Jeg blev rykket ind i sengen hele tiden, men under veerne røg jeg bare over i Martin og så stod han der og holdte sin skrigende kone mens hun som tak knuste hans arme Og manden havde influenza... He he... Tror også det var liiidt hårdt for ham. 

Har du født de andre uden klip og spræk? 

Ih hvor jeg egentlig savner baby.dk. Martin pusler Johannes til nat lige nu og jeg ryger herind med det samme 

...Og liiige lidt mere vestøv til dig

Hehe, ja stakkels mænd...meeen det er jo nok alligevel ingenting, det de skal stå model til i forhold til os!

Oliver blev født ved kejsersnit, så det giver jo sig selv, at jeg ikke sprækkede. Da jeg fødte Lea fik jeg 8-10 sting, men det var fordi hendes hjertelyd dykkede, og hun bare skulle ud til sidst, og det kun kunne gå for langsomt. Så jeg pressede helt vildt - det tog også kun 21 minutter, men det kostede altså noget sprækkeri i den sidste ende! Æv, for jeg var sgu lidt øm bagefter i en uge eller to!

Tak for vestøv - bare send rigeligt, for jeg tror, der skal meget til!

Jeg kan forøvrigt godt forstå, du savner baby.dk. Jeg er også spændt på, hvor meget tid der bliver til det, når først jeg har født...OG DET VIL JEG NU!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.