Min fantastiske Johannes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

blomst84

Dejligt med FB og nej de kan aldrig blive for lange lyder som en ok fødsel som du har klaret SÅ flot jeg bliver helt rørt over din FB nok fordi det ikke er så længe jeg selv lå der i fødesengen Johannes er simpelthen så smukt et navn og dejligt din mælk er løbet til og amningen kører derud af 1000 gange tillykke med din lille præmie stort Knus fra Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

PeruBaby

Jubii, hvor er det bare skønt alt sammen! Helt perfekt at han nu endelig er kommet ud til dig/jer. Det har vi alle ventet rigtig lang tid på. Ha, ha, haDet lyder jo til at alt går lige som det skal, så det kunne ikke være bedre. Rigtig mange gange tillykke med ham!!

Anmeld

25. januar 2011

Kit

En rigtig dejlig FB og nej, bestemt ikke for lang.

Må jeg bede om en kode til dit album, så jeg kan se det lille vidunder

Endnu en gang tillykke med ham.

Kit

Anmeld

25. januar 2011

Lulle25

Tillykke med Johannes Det er så dejligt at læse om fødsler og se de små pus der har ligget  i maven i 9 måneder

Anmeld

25. januar 2011

Sofia

Nu har jeg været inde og se billeder og han er bare så smuk, sikke meget rigtig fint hår, det har han vist fra farman

Tak for din fødselsberetning, det var spædende at læse, og dejligt at det hele endte så godt!

Stort tillykke med ham, Johannes er et flot, klassisk og originalt navn! Det kan jeg rigtig godt lide.

Anmeld

25. januar 2011

Multebær

Hvor er det bare fantastisk at læse Carina. Lyder også som en god oplevelse alt i alt - altså ikke noget skræmmende drama ...men en masse smerte utvivlsomt. Hvor er du bare sej og hvor er det dejligt at din mand har været så fantastisk hele vejen igennem. Det er flot at du klarede så meget 'af arbejdet' hjemmefra. Håber jeg kan være ligeså sej når det forhåbentlig snart bliver min tid. 

Stort kram til dig 

Anmeld

28. januar 2011

Molly8

Et stort TILLYKKE med drengen  Hvor er det dejligt at læse en detaljeret fødselsberetning. Er selv ved at blive lidt småbekymret for fødslen (36+5), så er det godt at høre, hvordan det er gået I andre.

Kh Molly

Anmeld

28. januar 2011

CA

Marco2 skriver:

Neeeeiiiiii Carina. Igen stort tillykke med Johannes.

Lyder som en dejlig fødsel. Men det der klip gør noget niller i tiden bagefter.

Og godt at Martin var en god støtte og ikke mindst her bagefter.

Glæder mig til billederne bliver valideret.

AG

Tak Er du blevet klippet? Og hvis, hvor lang tid gjorde det så ondt bagefter. Jeg føler stadig at det er et kødsår der bare kan springe op hvornår det skulle være. AV! 

Anmeld

28. januar 2011

CA

mimse skriver:

Sikke dog en skøn beretning. STORT STORT tillykke! Det lyder til at være en drømmefødsel - og dejligt med så stor en dreng!

Ønsker jer al held og lykke med hinanden!!!

Taaak! Ja, jeg ved ikke hvad der er en drømmefødsel. Jeg synes det gjorde super ondt, men tror alligevel jeg har været heldig med nogle veer der bare arbejde hårdt og godt fra starten af så det ikke skulle trække ud. Og hvor er han det hele værd!! 

Held og lykke til dig også! 

Anmeld

28. januar 2011

CA

Maria-s skriver:

Dejlig FB og SLET ikke for lang Jeg sidder her med et smil på læben og kan ligefrem mærke den kærlighed du har til din søn og mand, strømme gennem skærmen

Endnu engang stort tillykke!

Men billeder?? Hvor?? (fordi da slet ikke utålmodig, nejnejnej )

Tak! Ja, synes det er helt utroligt hvor meget kærlighed man kan have indeni sig! Jeg forstår set slet ikke den lykke der bare vælter ud over det hele herhjemme 

GLÆD dig! 

Billederne er i min mappe. Har du en kode?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.