Marco2 skriver:
Ei, Ditte hvor er du bare sej!! Gruppens "brainer" 
Det er da nogle superflotte karakterer du hiver hjem.
Held og lykke i nat. Håber Bimmeren viser sit smukke ansigt i nat!! 
AG
Ork nej, Braineren er Sofia, hun er jo ligeså langt på jura som jeg, hun har bare lidt mere pli og praler ikke helt så meget af hendes endnu mere fantastisk karakter 

Men tak! Det var super dejligt, for den opgave hang mig seriøst så langt ud af halsen. Aldrig aldrig mere retsfilosofi på engelsk!
Bimmeren tog lige en nat mere på hotellet! Altså jeg tror skisme min krop er som de der Spies rejser man ikke vil hjem fra! Det må være et super lækkert 5 stjernet hotel derinde! Måske er alt det her "øko-graviditet" ikke at foretrække alligevel! Det kan godt være jeg skal have gang i parabenerne, alkoholen, hår sprayen og maler grejet alligevel! Jeg må "ryge" ham ud!
Men havde totalt ondt i maven et par timer i nat. Det gik bare over igen. Det var bare ikke sådan on/off på ve måden, det var mere bare sådan lidt hele tiden... Men det gjorde ondt det "rigtige" sted... Hmm... Måske bare endnu en omgang blærebetændelse? Men hey, er det ikke noget med at det også kan provokere livmoderen til veer? Hvis man nu er super "uheldig"?
Knus og kram og dejlig dag!
Anmeld