I dag skal det være! Ja det skal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.913 visninger
47 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

DK

Jeg er OPTIMISTISK! I dag skal jeg føde! Ja jeg skal da så!!!

Om 30 min går turen til Århus hvor en meget selvsikker gitte-zoneterapeut fra www.z8ne.dk skal lave en igangsættelses-terapi-ting på mig! Jeg har fine plukveer her til morgen, og... ja. Jeg er optimistisk. Jeg skal føde. Ja jeg skal. Jeg har en baby i maven og den skal ud. Ved en fødsel!

Så nu vil jeg lige støvsuge her inden at jeg skal afsted, så er her rent og fint til når jeg kommer hjem igen (med veer...). Jeg har ikke støvsuget siden... 19/8 hvor jeg blev sygemeldt med bækkenløsning. Men det vil jeg gøre nu! Times changes og i dag støvsuger jeg og føder!!

Knus og kram og GLÆDELIG mandag!

Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

piadas

DK skriver:

Om 30 min går turen til Århus hvor en meget selvsikker gitte-zoneterapeut fra www.z8ne.dk skal lave en igangsættelses-terapi-ting på mig! Jeg har fine plukveer her til morgen, og... ja. Jeg er optimistisk. Jeg skal føde. Ja jeg skal. Jeg har en baby i maven og den skal ud. Ved en fødsel!

Så nu vil jeg lige støvsuge her inden at jeg skal afsted, så er her rent og fint til når jeg kommer hjem igen (med veer...). Jeg har ikke støvsuget siden... 19/8 hvor jeg blev sygemeldt med bækkenløsning. Men det vil jeg gøre nu! Times changes og i dag støvsuger jeg og føder!!

Ditte

Åh, altså! Held og lykke, Ditte!

Jeg krydser alt, hvad jeg kan, for at det virker, så Bimmeren får fødselsdag idag!

Anmeld

24. januar 2011

Maria-s

Det er dælme en deal!!   MASSER (OG EN MASSER) af vestøv afsted i din retning (noget af det MÅ da nå frem!) Så satser jeg på at unne læse en positiv update når jeg kommer hjem fra arbejde i aften!

Anmeld

24. januar 2011

mathildemb

Hi hi, sådan

-og god tur til Århus

Anmeld

24. januar 2011

Tina2

Masser af vestøv til dig herfra!!!!! Håååååber sådan det bli'r idag!!!

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Ja, du skal føde i dag, YES, det er fedt lige at vide, jeg har nemlig fri og kan sidde ved computeren og følge med. Måske har Bimmeren endnu ikke lært at kende forskel på 1 og 2, og har derfor hele tiden troet det var den 24. han skulle komme ud og ikke den 14., som først aftalt !

Hav en GOD dag!!

Anmeld

24. januar 2011

L-Mortil3

Ja GU skal du så!

Bare afsted og igang, vrik med måsen, hop på trapperne, sving med indkøbsposerne, for du napper lige en shopper i Århus også for rigtig at skubbe fødslen igang!

Så skrives vi ved i morgen, hvor bimmerlimmer hviler i favnen

Anmeld

24. januar 2011

businesstigger

Held og lykke med både støvsugningen, zoneterapien og fødslen!

Anmeld

24. januar 2011

Mka

Held og lykke, håber hun kan få sat gang i den

Anmeld

24. januar 2011

Moaaar <3

DK skriver:

Ditte

+

Du får lige 40stk (for 40uger) krydsfingre også lige 5 stk glade smileyer til Bimmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.