I dag skal det være! Ja det skal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

DK

Så er jeg kommet hjem!

Det satte klart gang i MASSER af plukveer mens jeg var der. Zoneterapeuten sagde der gik mellem et par timer og en dags tid så kom de. Veerne altså.

Mor og jeg kørte forbi Ilva til lææækker frokost og vaden rundt bagefter, og nu er jeg helt smadret og skal vist have en lille lur!

Så er der bare tilbage at vente på at der sker noget! Det kan umuligt slå fejl med alt det skønne hep og vestøv osv! Det MÅ give pote!

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Lene76

godt og høre at det satte gang i nogel flere plukveer.... så ind og ta en lur hvis nu du ska bruge lidt ekstra kræfter i aften

Anmeld

24. januar 2011

piadas

DK skriver:

Så er jeg kommet hjem!

Det satte klart gang i MASSER af plukveer mens jeg var der. Zoneterapeuten sagde der gik mellem et par timer og en dags tid så kom de. Veerne altså.

Mor og jeg kørte forbi Ilva til lææækker frokost og vaden rundt bagefter, og nu er jeg helt smadret og skal vist have en lille lur!

Så er der bare tilbage at vente på at der sker noget! Det kan umuligt slå fejl med alt det skønne hep og vestøv osv! Det MÅ give pote!

Knus og kram

Øj, den update har jeg ventet på!

KOM SÅ BIMMER!

Det lyder da lovende med alle de plukveer - jeg krydser fingre og hepper i vildskab!

Anmeld

24. januar 2011

AnneBJ

Dejligt at høre der helt sikkert kom gang i noget! Støtter op om en lur til dig, så du er frisk og kan spamme os imorgen - jeg har fri helt til torsdag morgen, så det er nu lille Bimmer...

Anmeld

24. januar 2011

Multebær

YES! dejlige nyheder. HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Så er jeg kommet hjem!

Knus og kram

Dejligt at høre at det satte gang i en masse plukveer, må være et godt tegn. Gjorde det meget ondt?? Jeg hepper på dig!

Anmeld

24. januar 2011

DK

Hmm... Veerne lader vente på sig. Da jeg havde opdateret her lagde jeg mig på sofaen, men blev nødt til at gå op i seng da jeg fik MAX ondt i bækkenet og blev super super smadret. Nu er jeg så oppe igen og har været i bad og fået mad. Hmm... Altså, jeg ved ikke... optimismen er kølet lidt da jeg måske nok tror at det VILLE have virket hvis det ville ha virket. Men, hun sagde jo fra et par timer til en dag... Så der er jo stadig håb.

Mikkel siger at ellers må vi jo bare acceptere at han gerne vil fødes ude på sygehuset. Og det har han jo ret i. Men nu vil jeg i alt fald se en film på sofaen med kæresten, og så afvente situationen 

Anmeld

24. januar 2011

mortil4dejligepiger

Aj altså - ud med dig lille Bimmer! Tænk at være så ønsket og ventet og så bliver han bare derinde

Jeg håber, du vågner i nat med veer og godt gang i en fødsel!

Anmeld

24. januar 2011

DK

Tak!

Ja nu vil jeg gå i seng, og så vente på at vågne med frydefulde hæslige smerter!

Anmeld

24. januar 2011

piadas

DK skriver:

Tak!

Ja nu vil jeg gå i seng, og så vente på at vågne med frydefulde hæslige smerter!

Ja, gør det!

Imorgen kunne være en rigtig god dag for Bimmeren at have fødselsdag...nu er jeg jo lidt af en talfreak og hvis du føder imorgen har begge dine børn fødselsdag d. 25. - smart og nemt at huske, ik'?! Endnu en god grund for at Bimmeren skal komme ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.