I dag skal det være! Ja det skal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Pallemor

Du ønskes alt det bedste i løbet af natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Diana...

Ihh hvor er det spændende. Jeg har først set indlægget nu. Jeg håber du ligger med bimmer eller har de vildeste veer lige nu. 

Anmeld

25. januar 2011

DK

Godmorgen.

For filan da. Han kommer ALDRIG ud!

Anmeld

25. januar 2011

piadas

DK skriver:

Godmorgen.

For filan da. Han kommer ALDRIG ud!

Neeej, øv!

Jeg går ud fra, det betyder, du stadig ikke har veer?

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Ihh øv, ej hvor er det træls altså, jeg husker tydeligt hvor irriterende det var at gå over tid  det til at blive skør af. De vil ikke prøve med en hindeløsning igen? Hvor mange gange løsnet de den sidst? 

Anmeld

25. januar 2011

DK

Diana... skriver:

Ihh øv, ej hvor er det træls altså, jeg husker tydeligt hvor irriterende det var at gå over tid  det til at blive skør af. De vil ikke prøve med en hindeløsning igen? Hvor mange gange løsnet de den sidst? 

Hej Tøser

Nej stadig ikke skyggen af veer! Altså det er da ligegodt s*****.

Mikkel sagde (igen) her til morgen at måske så må vi bare indse og acceptere at han vil fødes på sygehuset og bare helst vil ligge derinde og hygge i så lang tid som muligt... 

Jeg ved jo godt han har ret, MEN...

Diana: Jeg har ikke fået flere tider hos JDM, min næste tid er på FG til igangsættelse på lørdag. Hun løsnede jo hinderne to gang i træk i torsdags uden det hjalp en dyt.

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

DK skriver:

Hej Tøser

Nej stadig ikke skyggen af veer! Altså det er da ligegodt s*****.

Mikkel sagde (igen) her til morgen at måske så må vi bare indse og acceptere at han vil fødes på sygehuset og bare helst vil ligge derinde og hygge i så lang tid som muligt... 

Jeg ved jo godt han har ret, MEN...

Diana: Jeg har ikke fået flere tider hos JDM, min næste tid er på FG til igangsættelse på lørdag. Hun løsnede jo hinderne to gang i træk i torsdags uden det hjalp en dyt.

Men jeg tænker bare at når det 2 gange i træk at det så måske bare gælder for en gang. Jeg fik løsnet torsdag med lucas der skete ikke noget så fik jeg det gjort igen lørdag og der fødte jeg 8 timer efter. Så måske det vær at prøve igen tænkte jeg.

Anmeld

25. januar 2011

Lene76

æv æv..... den lille laban, har du prøvet of fortælle ham at hans lejekontrakt er udløbet ???

Ej jeg håber der sker noget i løbet af i dag... så sender lige en veestorm din vej..........

Anmeld

25. januar 2011

mimse

Håber du fik ert! Stort held og lykke! Håber alt kommer til at gå rigtig rigtig godt!

Anmeld

25. januar 2011

DK

Diana... skriver:

Men jeg tænker bare at når det 2 gange i træk at det så måske bare gælder for en gang. Jeg fik løsnet torsdag med lucas der skete ikke noget så fik jeg det gjort igen lørdag og der fødte jeg 8 timer efter. Så måske det vær at prøve igen tænkte jeg.

Jeg må prøve at ringe i morgen og høre om min JDM har tid/vil se mig på torsdag hvor hun er i konsultationen! Der er jo desværre kun åbent for tlf. henvendelse til en sekretær mellem 11 og 12 hver dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.