Mærkelige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Det må da også bare være det mest rørende tidspunkt under fødslen at få at vide: "Det er en DRENG/PIGE". Jeg tror desværre, at jeg selv er for nysgerrig Men denne gang skal du da bare gøre det DU har lyst til. Helt klart!

Jamen problemet er jo bare, at det jo ikke er længe siden jeg stoppede på p-piller. Så lad os sige min cyklus denne måned har været på 31 dage, så er jeg jo kun én dag over i dag. Det er bare 4 dage ift. sidste måned. Men jeg kom til at tænke på, at jeg har en spøjs døgnrytme for tiden med mega sent i seng og sent op (har ferie), så hvis nu jeg går vildt sent i seng, kan jeg måske sove til 11-12 tiden, og så passer det nok med posten. Haha

Meeen, lad os nu se! Mon ikke mens kommer snart! (Det skal man jo sige for at være dækket ind, og ikke virke dum hvis den kommer, ikke? )

Haha ja så må du jo sove længe

Kan godt forstå at du er lidt forbeholden overfor alt det her.....man vil jo så nødig blive skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Haha ja så må du jo sove længe

Kan godt forstå at du er lidt forbeholden overfor alt det her.....man vil jo så nødig blive skuffet

Den er der sku! I'm preggers

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Den er der sku! I'm preggers

Sådan.....jeg vidste det  Kæmpe kæmpe tillykke  er bare så glad på dine vegne   

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Sådan.....jeg vidste det  Kæmpe kæmpe tillykke  er bare så glad på dine vegne   

Tak skal du have! det er for vildt og uvirkeligt

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Tak skal du have! det er for vildt og uvirkeligt

Hehe jeg kan godt huske det......tror jeg den første dag sad og gloede på den der positive test hver halve time eller sådan noget haha  

men når den er positiv, så er du gravid...også selvom det er svært at fatte

Så kan vi jo følges....SÅ meget er jeg jo heller ikke længere henne end dig

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Hehe jeg kan godt huske det......tror jeg den første dag sad og gloede på den der positive test hver halve time eller sådan noget haha  

men når den er positiv, så er du gravid...også selvom det er svært at fatte

Så kan vi jo følges....SÅ meget er jeg jo heller ikke længere henne end dig

Jeg troede heller ikke mine egne øjne! Tester igen i morgen tidlig bare sådan for en sikkerheds skyld, selvom der vidst ikke er noget at komme efter, den er meget tydelig!

Men det er da sjovt, at vi kan følges Måske går du længe over, og jeg føder til termin. Så kommer jeg først  Haha! Arh mon

.. ALtså hvis spiren bliver derinde, siger jeg hele tiden til mig selv

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Jeg troede heller ikke mine egne øjne! Tester igen i morgen tidlig bare sådan for en sikkerheds skyld, selvom der vidst ikke er noget at komme efter, den er meget tydelig!

Men det er da sjovt, at vi kan følges Måske går du længe over, og jeg føder til termin. Så kommer jeg først  Haha! Arh mon

.. ALtså hvis spiren bliver derinde, siger jeg hele tiden til mig selv

Haha jeg er jo 4 uger længere henne end dig, så tror næppe jeg går 4 uger over tid

Men hvis vi nu laver den aftale at jeg går 2 uger over tid, og du føder 2 uger før tid, så kommer det til at passe

Hehe vi får se

Anmeld

27. januar 2011

mor2011

Tillykke, håber da også for dig at spiren bliver hvor den har det bedst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.