Mærkelige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Da jeg ventede på min mens, troede jeg også bare at den ville dukke op, netop pga. de der mens agtige smerter. men nej nej den kom aldrig.....i stedet for kom der 2 streger på testen

Jeg håber for dig at dit ubehag i maven, skyldes graviditet

Man bliver så spændt, når man læser sådanne erfaringer! I starten tænkte jeg bare: "Nej nej, der er ikke noget", men må indrømme at jo flere dage der går, jo mere håb får jeg.. Men det er nok dumt, for man bliver så skuffet, og det ER jo kun 2. forsøg! Håber den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Man bliver så spændt, når man læser sådanne erfaringer! I starten tænkte jeg bare: "Nej nej, der er ikke noget", men må indrømme at jo flere dage der går, jo mere håb får jeg.. Men det er nok dumt, for man bliver så skuffet, og det ER jo kun 2. forsøg! Håber den er der

Plejer din mens egentlig at komme til tiden hver gang?

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Plejer din mens egentlig at komme til tiden hver gang?

Jamen det ved jeg ikke, for stoppede på p-piller i november. Det er også derfor jeg tager det med et gran salt, for det kan jo bare være uregelmæssigheder Men sidst jeg holdt p-pille pause var min cyklus regelmæssig med det samme

Anmeld

25. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Jamen det ved jeg ikke, for stoppede på p-piller i november. Det er også derfor jeg tager det med et gran salt, for det kan jo bare være uregelmæssigheder Men sidst jeg holdt p-pille pause var min cyklus regelmæssig med det samme

Ok jamen jeg krydser i hvert fald for dig  

Hvornår tester du igen?

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Ok jamen jeg krydser i hvert fald for dig  

Hvornår tester du igen?

Jeg regner med at teste på torsdag, hvis min mens ikke er kommet endnu, for der får jeg de tests, som jeg har bestilt med posten

Anmeld

25. januar 2011

SSL

Secrets skriver:

I må lige hjælpe mig her Jeg har haft nogle mærkelige smerter i nogen dage nu. Det drejer sig om, at det nærmest gør ondt i højre æggestok og sådan lidt ubehag i underlivet generelt. Det er ikke sådan, at jeg ikke kan holde det ud, det er bare sådan en irriterende baggrundssmerte.

Det føles næsten som ægløsning, men det burde det bare ikke være. Jeg skulle rigtig have haft min mens i går, men den er dog ikke kommet endnu. Så det ville nok være lidt usansynligt først at have ægløsning på 29. dagen, og så ville smerten vel ikke have været i en 3-4 dage efterhånden?

Jeg testede på dag 27, en dag før testedag, og den var bragende negativ, så jeg tror ikke jeg er gravid. Jeg kan dog ikke helt regne med, at min cyklus reelt er på 28 dage, fordi jeg stoppede på p-piller i november, og det jo godt kan ske, at min mens ikke er regelmæssig endnu. 

Hvad ville i tro det er så sent henne i cyklussen?

Jeg krydser SÅ meget for dig,søde  

Anmeld

25. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Jeg regner med at teste på torsdag, hvis min mens ikke er kommet endnu, for der får jeg de tests, som jeg har bestilt med posten

Ok tror næsten jeg er mere spændt end dig  haha

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Ok tror næsten jeg er mere spændt end dig  haha

SSL - Tak, søde

Carina1977 - UMULIGT! Haha Det er sådan en ambivalent følelse. På den ene side begynder man at blive spændt og køre sig selv op. På den anden side ved man det er dumt, fordi man bare bliver skuffet 

Håber altså også det går godt for dig denne gang! Læste du har haft 2 SA'er! Vi skal da se en lille engel fra dig!

Anmeld

25. januar 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

I må lige hjælpe mig her Jeg har haft nogle mærkelige smerter i nogen dage nu. Det drejer sig om, at det nærmest gør ondt i højre æggestok og sådan lidt ubehag i underlivet generelt. Det er ikke sådan, at jeg ikke kan holde det ud, det er bare sådan en irriterende baggrundssmerte.

Det føles næsten som ægløsning, men det burde det bare ikke være. Jeg skulle rigtig have haft min mens i går, men den er dog ikke kommet endnu. Så det ville nok være lidt usansynligt først at have ægløsning på 29. dagen, og så ville smerten vel ikke have været i en 3-4 dage efterhånden?

Jeg testede på dag 27, en dag før testedag, og den var bragende negativ, så jeg tror ikke jeg er gravid. Jeg kan dog ikke helt regne med, at min cyklus reelt er på 28 dage, fordi jeg stoppede på p-piller i november, og det jo godt kan ske, at min mens ikke er regelmæssig endnu. 

Hvad ville i tro det er så sent henne i cyklussen?

Hvis du lige er stoppet med p piller, kan det jo i realiteten godt være din ÆL du mærker nu..

Efter pille stop kan kroppen godt drille, så det er meget normalt at cyklus ændrer sig eller rykker sig..

Og hvis din mens ikke er dukket op, men dine æggestokke er ømme kan det jo ske at din cyklus har rykket sig så du rent faktisk har ÆL nu..

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Hvis du lige er stoppet med p piller, kan det jo i realiteten godt være din ÆL du mærker nu..

Efter pille stop kan kroppen godt drille, så det er meget normalt at cyklus ændrer sig eller rykker sig..

Og hvis din mens ikke er dukket op, men dine æggestokke er ømme kan det jo ske at din cyklus har rykket sig så du rent faktisk har ÆL nu..

Det er et godt bud, men jeg tror det ikke. Normalt har jeg ondt i den ene æggeleder i max 2 dage ved ægløsning, har haft ondt i en uge nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.