Mærkelige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.418 visninger
37 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Frøken J.

I må lige hjælpe mig her Jeg har haft nogle mærkelige smerter i nogen dage nu. Det drejer sig om, at det nærmest gør ondt i højre æggestok og sådan lidt ubehag i underlivet generelt. Det er ikke sådan, at jeg ikke kan holde det ud, det er bare sådan en irriterende baggrundssmerte.

Det føles næsten som ægløsning, men det burde det bare ikke være. Jeg skulle rigtig have haft min mens i går, men den er dog ikke kommet endnu. Så det ville nok være lidt usansynligt først at have ægløsning på 29. dagen, og så ville smerten vel ikke have været i en 3-4 dage efterhånden?

Jeg testede på dag 27, en dag før testedag, og den var bragende negativ, så jeg tror ikke jeg er gravid. Jeg kan dog ikke helt regne med, at min cyklus reelt er på 28 dage, fordi jeg stoppede på p-piller i november, og det jo godt kan ske, at min mens ikke er regelmæssig endnu. 

Hvad ville i tro det er så sent henne i cyklussen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Disa

Det kan godt være din mens der er på vej, sådan havde jeg det i en hel uge hvor jeg gik over og så kom min mens, men det kan også være at du er heldig.

for at det er en spire der er ved at bygge hule.

Anmeld

23. januar 2011

Frøken J.

Disa skriver:

Det kan godt være din mens der er på vej, sådan havde jeg det i en hel uge hvor jeg gik over og så kom min mens, men det kan også være at du er heldig.

for at det er en spire der er ved at bygge hule.

Har tænkt samme tanke, men plejer aldrig have ondt i æggestokken, når min mens er på vej. Plejer altid at have en murrende fornemmelse i selve underlivet, som dog ikke er kommet endnu.. Kunne da være fedt hvis det var en lille bebs, men da jeg testede mega meget negativ for et par dage siden, så tvivler jeg desværre!

Anmeld

23. januar 2011

Disa

Secrets skriver:

Har tænkt samme tanke, men plejer aldrig have ondt i æggestokken, når min mens er på vej. Plejer altid at have en murrende fornemmelse i selve underlivet, som dog ikke er kommet endnu.. Kunne da være fedt hvis det var en lille bebs, men da jeg testede mega meget negativ for et par dage siden, så tvivler jeg desværre!

Det har jeg heller aldrig haft før, før sidste gang, og troede at vi måske var heldige, men desværre nej.

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Secrets skriver:

De der æggestokssmerter har jeg altid haft, når jeg var nygravid...så man kan aldrig vide
Og fordi du testede negativ, kan du sagtens være gravid alligevel. Nogle af os er meget længe om at danne Hcg, så det ikke kan måles i lang tid.
Så hvis der ikke sker noget i løbet af en uges tid, så prøv en test igen, og springer du så næste mens over, så ville jeg nok lige smutte en tur til lægen og blive testet med en blodprøve.
 for at der er en lille spire derinde, der bare er lidt genert

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

De der æggestokssmerter har jeg altid haft, når jeg var nygravid...så man kan aldrig vide
Og fordi du testede negativ, kan du sagtens være gravid alligevel. Nogle af os er meget længe om at danne Hcg, så det ikke kan måles i lang tid.
Så hvis der ikke sker noget i løbet af en uges tid, så prøv en test igen, og springer du så næste mens over, så ville jeg nok lige smutte en tur til lægen og blive testet med en blodprøve.
 for at der er en lille spire derinde, der bare er lidt genert

Kærligst
Sussie

Pyh, man kan jo ikke lade være at håbe! Men har ikke rigtig haft nogle symptomer ud over øget tissetrang i sidste uge, og lidt ømme brystvorter, men det har jeg som regel også op til mens, så tror ikke den er der Men må prøve at teste igen, hvis min mens ikke kommer Har dog ikke råd til flere tests før der kommer penge. Haha. Men det passer jo også med en uges tid Men mon ikke det røde kommer her en af dagene.. Hvis det gør, så tror jeg lige jeg smutter til lægen, for hvis de mærkelige smerter ikke skyldes graviditet så er det da meget rart lige at få checket, at der ikke er noget galt

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Secrets skriver:

Pyh, man kan jo ikke lade være at håbe! Men har ikke rigtig haft nogle symptomer ud over øget tissetrang i sidste uge, og lidt ømme brystvorter, men det har jeg som regel også op til mens, så tror ikke den er der Men må prøve at teste igen, hvis min mens ikke kommer Har dog ikke råd til flere tests før der kommer penge. Haha. Men det passer jo også med en uges tid Men mon ikke det røde kommer her en af dagene.. Hvis det gør, så tror jeg lige jeg smutter til lægen, for hvis de mærkelige smerter ikke skyldes graviditet så er det da meget rart lige at få checket, at der ikke er noget galt

Nogle gange kan livmoderen/underlivet også være lidt sårbart for infektioner efter P-pillestop, så du kan godt have reddet dig en lille infektion.
Så du kan jo lige få lavet en test hos lægen for det, hvis det bliver ved.

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

Ingen mens endnu.. Har haft ondt i maven de sidste dage, ret irriterende!

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Nogle gange kan livmoderen/underlivet også være lidt sårbart for infektioner efter P-pillestop, så du kan godt have reddet dig en lille infektion.
Så du kan jo lige få lavet en test hos lægen for det, hvis det bliver ved.

Havde lige fået overset dit svar, men håber ikke der er infektion. Men min højre æggestok er stadig øm, så det kan da tænkes.

Arh men altså, det er bare irriterende. Enten må den mens gerne komme nu, eller bare blive væk. Uvisheden stresser helt vildt! Synes jeg havde mega meget optræk til mens i går aftes, og så går der som regel kun nogle timer inden det starter, men der er stadig intet. Har af og til lidt murrende fornemmelser i underlivet, men ikke mere end det..

Min mor skrev en sms i går: "For sjovs skyld vil jeg gerne have noteret, at min 6. sans siger mig, at du er gravid". Det bliver sjovt at se, om hun har ret

Anmeld

25. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Havde lige fået overset dit svar, men håber ikke der er infektion. Men min højre æggestok er stadig øm, så det kan da tænkes.

Arh men altså, det er bare irriterende. Enten må den mens gerne komme nu, eller bare blive væk. Uvisheden stresser helt vildt! Synes jeg havde mega meget optræk til mens i går aftes, og så går der som regel kun nogle timer inden det starter, men der er stadig intet. Har af og til lidt murrende fornemmelser i underlivet, men ikke mere end det..

Min mor skrev en sms i går: "For sjovs skyld vil jeg gerne have noteret, at min 6. sans siger mig, at du er gravid". Det bliver sjovt at se, om hun har ret

Da jeg ventede på min mens, troede jeg også bare at den ville dukke op, netop pga. de der mens agtige smerter. men nej nej den kom aldrig.....i stedet for kom der 2 streger på testen

Jeg håber for dig at dit ubehag i maven, skyldes graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.