Mærkelige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Det er et godt bud, men jeg tror det ikke. Normalt har jeg ondt i den ene æggeleder i max 2 dage ved ægløsning, har haft ondt i en uge nu

Hmm, ja mystisk du har haft ondt i over en uge..

Nåh, men følger lige med i tråden...

Har selv oplevet underlivssmerter de sidste par dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Hmm, ja mystisk du har haft ondt i over en uge..

Nåh, men følger lige med i tråden...

Har selv oplevet underlivssmerter de sidste par dage.

Det var mystisk! Tror du måske kan være gravid? Men ja, det er fandme svært, for man vil jo gerne tolke de allermindste tegn som graviditet, og så bliver man jo bare skuffet. Men det er svært at lade være!

Anmeld

25. januar 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Det var mystisk! Tror du måske kan være gravid? Men ja, det er fandme svært, for man vil jo gerne tolke de allermindste tegn som graviditet, og så bliver man jo bare skuffet. Men det er svært at lade være!

uha, aner intet om hvorvidt jeg kan være gravid eller ej da min cyklus er noget værre rod efter pille stoppet.

men ja, man kan jo ikke lade være at håbe..

jeg prøver at lade være med at tænke aaaalt for meget over det, selvom det godt nok kan være svært!

Anmeld

26. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

SSL - Tak, søde

Carina1977 - UMULIGT! Haha Det er sådan en ambivalent følelse. På den ene side begynder man at blive spændt og køre sig selv op. På den anden side ved man det er dumt, fordi man bare bliver skuffet 

Håber altså også det går godt for dig denne gang! Læste du har haft 2 SA'er! Vi skal da se en lille engel fra dig!

Ja men har heldigvis fået min pragtfulde søn

de 2 spontane aborter, havde jeg allerede i uge 5, og lige nu er jeg i uge 8+4, så jeg regner med at den bliver der denne gang. Det har den bare at gøre  men man vil selvfølgelig aldrig tage det med ro, før man er kommet over de første 12 uger. Har det også sådan at jeg ikke rigtig vil tro på det, før jeg har set hjertet slå. Måske lidt for at beskytte mig selv, for ikke at knytte mig for meget til den, hvis nu det går galt.

Anmeld

26. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Ja men har heldigvis fået min pragtfulde søn

de 2 spontane aborter, havde jeg allerede i uge 5, og lige nu er jeg i uge 8+4, så jeg regner med at den bliver der denne gang. Det har den bare at gøre  men man vil selvfølgelig aldrig tage det med ro, før man er kommet over de første 12 uger. Har det også sådan at jeg ikke rigtig vil tro på det, før jeg har set hjertet slå. Måske lidt for at beskytte mig selv, for ikke at knytte mig for meget til den, hvis nu det går galt.

Det forstår jeg godt! Man vil jo ikke risikere at blive skuffet. Det er også derfor jeg tænker, at når jeg først ser de 2 streger, så bliver jeg da glad, men vil nok ikke tør nyde det endnu. Men du skal da nok komme over de 12 uger, det tegner da godt so far!

Lige en update: 4. dage 'over' og stadig ingen mens

Anmeld

26. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt! Man vil jo ikke risikere at blive skuffet. Det er også derfor jeg tænker, at når jeg først ser de 2 streger, så bliver jeg da glad, men vil nok ikke tør nyde det endnu. Men du skal da nok komme over de 12 uger, det tegner da godt so far!

Lige en update: 4. dage 'over' og stadig ingen mens

Ja for hver dag der går, begynder jeg også at føle mere og mere, at det nok skal gå godt den her gang. Nu må jeg se...jeg tager det i hvert fald meget afslappet med det

4 dage over tid er jo også pænt meget....kan næsten ikke vente med at du kan teste igen hehe

Jeg testede positivt 2 dage over tid

Anmeld

26. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Ja for hver dag der går, begynder jeg også at føle mere og mere, at det nok skal gå godt den her gang. Nu må jeg se...jeg tager det i hvert fald meget afslappet med det

4 dage over tid er jo også pænt meget....kan næsten ikke vente med at du kan teste igen hehe

Jeg testede positivt 2 dage over tid

Det forstår jeg godt! Vil du egentlig have kønnet at vide?

Jamen jeg er også spændt! De sidste dage har jeg lige en gang imellem fået optræk til mens, hvor det VIRKELIG har føltes som om, det var på vej, og har tænkt "satans!" bl.a. i aftes inden sengetid. Men intet endnu.. Arrh Mine tests kommer i morgen, men så kan jeg jo ikke bruge morgen-urin, da de nok først kommer ved middagstid. Ved ikke om jeg skal teste alligevel, kan nok ikke lade være.

Anmeld

26. januar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt! Vil du egentlig have kønnet at vide?

Jamen jeg er også spændt! De sidste dage har jeg lige en gang imellem fået optræk til mens, hvor det VIRKELIG har føltes som om, det var på vej, og har tænkt "satans!" bl.a. i aftes inden sengetid. Men intet endnu.. Arrh Mine tests kommer i morgen, men så kan jeg jo ikke bruge morgen-urin, da de nok først kommer ved middagstid. Ved ikke om jeg skal teste alligevel, kan nok ikke lade være.

Nej jeg vil ikke vide kønnet denne her gang. Da jeg ventede min søn, fik jeg kun kønnet at vide, fordi min daværende kæreste, så gerne ville vide kønnet. Denne her gang vil jeg overraskes

Du kan sagtens teste på alle tidspunkter af døgnet, når du er gået så mange dage over. jeg testede jo da jeg var gået 2 dage over, og det var om eftermiddagen jeg tog en test

Det lyder altså meget som de graviditetstegn jeg havde i starten. Jeg var ude for at tjekke hele tiden, for kunne bare mærke at det var på vej, men nej nej

Anmeld

26. januar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Nej jeg vil ikke vide kønnet denne her gang. Da jeg ventede min søn, fik jeg kun kønnet at vide, fordi min daværende kæreste, så gerne ville vide kønnet. Denne her gang vil jeg overraskes

Du kan sagtens teste på alle tidspunkter af døgnet, når du er gået så mange dage over. jeg testede jo da jeg var gået 2 dage over, og det var om eftermiddagen jeg tog en test

Det lyder altså meget som de graviditetstegn jeg havde i starten. Jeg var ude for at tjekke hele tiden, for kunne bare mærke at det var på vej, men nej nej

Det må da også bare være det mest rørende tidspunkt under fødslen at få at vide: "Det er en DRENG/PIGE". Jeg tror desværre, at jeg selv er for nysgerrig Men denne gang skal du da bare gøre det DU har lyst til. Helt klart!

Jamen problemet er jo bare, at det jo ikke er længe siden jeg stoppede på p-piller. Så lad os sige min cyklus denne måned har været på 31 dage, så er jeg jo kun én dag over i dag. Det er bare 4 dage ift. sidste måned. Men jeg kom til at tænke på, at jeg har en spøjs døgnrytme for tiden med mega sent i seng og sent op (har ferie), så hvis nu jeg går vildt sent i seng, kan jeg måske sove til 11-12 tiden, og så passer det nok med posten. Haha

Meeen, lad os nu se! Mon ikke mens kommer snart! (Det skal man jo sige for at være dækket ind, og ikke virke dum hvis den kommer, ikke? )

Anmeld

26. januar 2011

RiUL

Da min mens udeblev pga p pille stop, var jeg også øm i min æggeleder. Var ved gyn, og hun scannede mig og der var intet. Så hun mente at det var spændinger i underlivet Fik aldrig lavet de afspændingsøvelser hun gav mig, måneden efter blev jeg gravid

Krydser for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.