Carina1977 skriver:
Nej jeg vil ikke vide kønnet denne her gang. Da jeg ventede min søn, fik jeg kun kønnet at vide, fordi min daværende kæreste, så gerne ville vide kønnet. Denne her gang vil jeg overraskes 
Du kan sagtens teste på alle tidspunkter af døgnet, når du er gået så mange dage over. jeg testede jo da jeg var gået 2 dage over, og det var om eftermiddagen jeg tog en test 
Det lyder altså meget som de graviditetstegn jeg havde i starten. Jeg var ude for at tjekke hele tiden, for kunne bare mærke at det var på vej, men nej nej 
Det må da også bare være det mest rørende tidspunkt under fødslen at få at vide: "Det er en DRENG/PIGE". Jeg tror desværre, at jeg selv er for nysgerrig
Men denne gang skal du da bare gøre det DU har lyst til. Helt klart!
Jamen problemet er jo bare, at det jo ikke er længe siden jeg stoppede på p-piller. Så lad os sige min cyklus denne måned har været på 31 dage, så er jeg jo kun én dag over i dag. Det er bare 4 dage ift. sidste måned. Men jeg kom til at tænke på, at jeg har en spøjs døgnrytme for tiden med mega sent i seng og sent op (har ferie), så hvis nu jeg går vildt sent i seng, kan jeg måske sove til 11-12 tiden, og så passer det nok med posten. Haha 
Meeen, lad os nu se! Mon ikke mens kommer snart! (Det skal man jo sige for at være dækket ind, og ikke virke dum hvis den kommer, ikke?
)
Anmeld