Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Klipper I selv Jeres barn/børn? I dag er det godt nok møg dyrt at få sit barn klippet ved frisøren.. Vi skal give 200,- pr. gang når hun er afsted. Igår hvor jeg sådan havde det nogenlunde og kunne hygge mig med Julie, valgte jeg at vi skulle lege frisør... Jeg klippede hende selv, og det gik nu meget godt. Havde regnet med at hun vil sidde uroligt, det gjorde hun slet ikke.. Sad så pænt... Hvad med Jer?
Klipper I selv Jeres barn/børn?
I dag er det godt nok møg dyrt at få sit barn klippet ved frisøren.. Vi skal give 200,- pr. gang når hun er afsted.
Igår hvor jeg sådan havde det nogenlunde og kunne hygge mig med Julie, valgte jeg at vi skulle lege frisør...
Jeg klippede hende selv, og det gik nu meget godt. Havde regnet med at hun vil sidde uroligt, det gjorde hun slet ikke.. Sad så pænt...
Hvad med Jer?
Ja jeg klipper selv mine piger og mand. Ja for jeg er jo frisør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Idun er jo langhåret, så når hun skal have klippet alt håret (altså spidser) går vi til frisøren.
Når hun bare skal ahve klippet pandehår, foregår det herhjemme
Mor-til-asta-09 skriver: nej det er hårstudiet... Kender du frisørene i tårs?
nej det er hårstudiet... Kender du frisørene i tårs?
Okay, dem må jeg besøge næste gang så. Jeg har boet i tårs hele min barndom og flyttede derfra for 6 år siden.
Jeg ka godt finde på det hvis Maluca bare ska ha klippet sit pandehår ellers får jeg min mor til det... Hun er uddannet frisør.
Benjamin09 skriver: Okay, dem må jeg besøge næste gang så. Jeg har boet i tårs hele min barndom og flyttede derfra for 6 år siden.
Nå for søren.. der kan man bare se hvor bor du så nu??
Mor-til-asta-09 skriver: Nå for søren.. der kan man bare se hvor bor du så nu??
Jeg bor i Sindal, så flyttede ikke så langt væk.
Benjamin09 skriver: Jeg bor i Sindal, så flyttede ikke så langt væk.
Nej det gjorde du ikke hhe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128