Klipper I selv jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har svaret andet, ja vi klipper ham selv, men det e fordi han bliver klippet med trimmer sammen med far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Mi

Ja, jeg giver altså ikke en frisør 200kr for at klippe spidserne af mine pigers hår. Ville føle mig taget ved røven

Jeg klipper dem selv, min mand og jeg bliver klippet af min søster. Hun er på ingen måder frisør eller øvet, men herre gud. Det er jo bare hår, og det vokser jo ud igen. Syntes at det vigtigste er en god saks, så sådan en har vi invisteret i.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

23. januar 2011

LinLin

David blev klippet af sin dagplejemor så længe han gik der - men efter han startede i bhv bliver han klippet derhjemme med maskine...

Anmeld

23. januar 2011

sarahb

neeeej, det gør jeg ikke.. det vil jeg ikke byde dem...

vi giver 240 hvergang. Og da isaac havde kort hår blev han klippet en gang om måneden...

Anmeld

23. januar 2011

Mor-til-asta-09

MoarJ skriver:

Klipper I selv Jeres barn/børn? 

I dag er det godt nok møg dyrt at få sit barn klippet ved frisøren.. Vi skal give 200,- pr. gang når hun er afsted. 

Igår hvor jeg sådan havde det nogenlunde og kunne hygge mig med Julie, valgte jeg at vi skulle lege frisør... 

Jeg klippede hende selv, og det gik nu meget godt. Havde regnet med at hun vil sidde uroligt, det gjorde hun slet ikke.. Sad så pænt... 

Hvad med Jer? 

Vi klipper ikke selv asta, tager hende til frisør.. men de tager kun 70 kr for børn, synes da det lyder vildt 200kr.. det er hvad jeg giver for at blive klippet

Anmeld

23. januar 2011

charlottekri

jeg har haft min datter til frisør en gang og er blevet enig med mig selv om at det var første og sidste gang!!

jeg ville gerne at første gang hun blev klippet skulle det gøres ordentligt. hun var næsten 3, så hendes hår var godt slidt!! (hun har været meget langsom til at få hår)

vi tager til frisøren og hun sidder bare så pænt (normalt har hun meget krudt bagi). jeg siger til frisøren at hun skal klippe ALT det slidte af, så håret får en frisk start. det kan dog ikke ses så nemt hvad der er slidt når det er fugtigt, så jeg godtager det da hun er færdig efter 5 min og betaler 150 kr....

da vi kommer hjem kan jeg se at det hår der faktisk er allermest slidt ikke er blevet klippet af....

jeg ringer til frisøren og får en ny tid til at få det lavet om gratis (ville ikke betale så meget for noget der ikke er i orden!) da vi kommer hjem fra frisøren igen, kan jeg se at hun har glemt nogle lange totter rundt omkring på trods af at hun sad lige så stille mens hun blev klippet

så fra nu af er der ikke nogen herhjemme der går til frisøren længere

Anmeld

23. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har altid gået til frisøren med Mathilde... selv første gang da hun kun skulle have klippet "tjavser".

Jeg er perfektionist til fingerspidserne, og er sikker på at jeg ikke selv ville kunne klippe hende 100% tilfredsstillende... Så jeg vil hellere betale mig fra det de få gange om året hun skal klippes.

Anmeld

23. januar 2011

L.J.L

jeg klipper selv Lauritz, det har jeg altid gjort. ikke fordi jeg er nærig med en frisør men fordi det er nemmest. har klippet hans hår fra han var 5 mdr gammel, da han har et ordentligt garn, og det vokser som ukrudt, så jeg klipper det når det begynder at irritere ham i øjnene. Han har faktisk lige fået en tur med saksen her til aften da han var i bad

Anmeld

23. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Nej og aldrig i livet...

Min chef er udd. frisør i sin tid og klipper stadig venner - bekendte - familie og kollega'er.

Her koster det kun en omgang kage...

Anmeld

23. januar 2011

JulieE

Jeg er så heldig, at min svigerforældre har en veninde der oprindelig er uddannet frisør og gerne kikker forbi og klipper ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.