Klipper I selv jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Talbutikken

Klipper selv min søn fordi det er nemmest, han hader det som pesten, men det skal jo gøres. Min datter på 12 år, kommer til frisør, hvert halveår og få klippet spidser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Fru Hansen

Jeg ville meget gerne kunne klippe pigerne selv. De vil gerne have langt hår så det er bare at klippe spidser, men jeg vil så nødigt klippe det skævt.
ER der nogen der kender til en vejledning? evt. en fiks lille film der viser hvordan.

Anmeld

24. januar 2011

Anitta J

jeg har altid selv klippet min datter, så længe det bliver lige go pænt, ser jeg ingen grund tilat gå ud og give dyre domme for det.. men lige nu er det jo også bare en enkel frisure hun har.

Anmeld

27. januar 2011

camillahej

Når jeg engang for en bebs vil jeg selvfølgelig har været frisør.

Anmeld

27. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt andet:

Lina kommer til frisøren, da jeg slet ikke kan klippet hende når hun har langt hår.

Luka er lidt forskelligt. Nogen gange trimmer jeg ham og andre gange kommer han til frisøren. Han er korthåret og det er lidt nemmere, at gøre det selv

Der ligger heldigvis en frisør i Hvidovre der "kun" tager 125 kr. for en klipning af børn og det synes jeg er ok

Anmeld

27. januar 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Mor-til-asta-09 skriver:

Vi klipper ikke selv asta, tager hende til frisør.. men de tager kun 70 kr for børn, synes da det lyder vildt 200kr.. det er hvad jeg giver for at blive klippet

Hvilken frisør bruger du?

Anmeld

27. januar 2011

ekzunz

Alle vores unger kommer til frisøren. Vi har en billig frisør i byen hvor det koster 100 kr. pr. barn (også dem på 14,16, og 18). Klara kommer til min frisør - jeg synes ikke de billige er så gode til piger.

Da drengene var små blev de altid klippet med trimmer, og jeg synes bare det var grimt. Så da jeg havde muligheden lavede jeg straks om på det....

Anmeld

27. januar 2011

Mor-til-asta-09

Benjamin09 skriver:

Hvilken frisør bruger du?

Jeg bruger bare en af dem i vores by

Anmeld

27. januar 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg bruger bare en af dem i vores by

Er det Else eller lotte måske?

Anmeld

27. januar 2011

Mor-til-asta-09

Benjamin09 skriver:

Er det Else eller lotte måske?

nej det er hårstudiet... Kender du frisørene i tårs?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.