Klipper I selv jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Klipper I selv jeres barn/børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.515 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Mira0911

Klipper I selv Jeres barn/børn? 

I dag er det godt nok møg dyrt at få sit barn klippet ved frisøren.. Vi skal give 200,- pr. gang når hun er afsted. 

Igår hvor jeg sådan havde det nogenlunde og kunne hygge mig med Julie, valgte jeg at vi skulle lege frisør... 

Jeg klippede hende selv, og det gik nu meget godt. Havde regnet med at hun vil sidde uroligt, det gjorde hun slet ikke.. Sad så pænt... 

Hvad med Jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Lady Marion <3

Nope ,,,  min søster har altid klippet sin dreng selv og det er ved gud så grimt ..

Min veninde er frisør så her er det intet problem

Anmeld

23. januar 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Nope ,,,  min søster har altid klippet sin dreng selv og det er ved gud så grimt ..

Min veninde er frisør så her er det intet problem

Og det er altid rart at kende nogle frisør veninder.. Der kan man jo tit få det lidt billigere... 

Min søster har en veninde der er frisør, og jeg havde spurgt om hun ikke kunne finde ud af noget med hende... Det skulle hun nok.. Og det er over 1 måned siden jeg spurgte og har prikket til hende om det, der skete ikke noget yderligere... 

Anmeld

23. januar 2011

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Og det er altid rart at kende nogle frisør veninder.. Der kan man jo tit få det lidt billigere... 

Min søster har en veninde der er frisør, og jeg havde spurgt om hun ikke kunne finde ud af noget med hende... Det skulle hun nok.. Og det er over 1 måned siden jeg spurgte og har prikket til hende om det, der skete ikke noget yderligere... 

Øv det er irriterende   Min veninde klipper altid Alex gratis , men det tager hende nu også kun 5 min

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

Ja jeg klipper Liva, det har jeg altid gjort...

Jeg klipper også min mand.... og mig selv

Anmeld

23. januar 2011

DianaM

Nu har Helena indtil videre kun fået klippet pandehår og det har jeg selv gjort, men stoler ikke på mine egne evner med en saks når hun skal have klippet resten af håret, så der bliver det enten frisør eller en anden som ved hvad de har med at gøre.

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

I dag er det godt nok møg dyrt at få sit barn klippet ved frisøren.. Vi skal give 200,- pr. gang når hun er afsted. 

Igår hvor jeg sådan havde det nogenlunde og kunne hygge mig med Julie, valgte jeg at vi skulle lege frisør... 

Jeg klippede hende selv, og det gik nu meget godt. Havde regnet med at hun vil sidde uroligt, det gjorde hun slet ikke.. Sad så pænt... 

Hvad med Jer? 

Jeg har altid klippet mine unger selv indtil de nåede en vis alder.
Pigerne har aldrig prøvet at være til frisør før de selv kunne betale, og Nickolai begyndte at komme til frisør sammen med min mand, da han var 8-9 år, fordi han var så vanskelig med sit hår.
Og det er han stadig
Det er en kamp at få ham derhen, og han er aldrig tilfreds, men sige hvordan han vil have det, vil han ikke.
Men klippet bliver han..gerne når hans ældste søs har haft fat i ham og har sagt at hun ikke vil have, at hendes lillebror ligner en pige

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

Valle81

MoarJ skriver:

Hvad med Jer? 

Ja det gør jeg.

Asta har jo langt hår - klipper hendes pandehår og jeg klipper selv spidserne på hende. Det er altid sat op og så kan man ikke se hvis deter ldit skævt:0) Herreste gud, hun er kun 7 år:0)

Sebastian klipper vi også selv - han bliver ved han mor klippet med trimmer og det gør vi også - han kan ikke rigtig klippes på andre måder da han er udstyret med 2 mega hvirvler der gør at det ikke kan sættes anderledes og altid skal holdes kort:0)

Anton er klippet en gang - lidt med trimmer i nakken og i toppen lige studset med saks og jeg kan sku ikke se forskel - men når han blive ældre kan det da godt være han skal til frisør hvis trimmeren ikkekan gøre det eller ikke klæder ham:0)

Christina, som er ALT fornærrig så længe ungerne er små:0)

Anmeld

23. januar 2011

Molly8

MoarJ skriver:

Hvad med Jer? 

Jeg har engang set en artikel i "Vores Børn" eller lignende mor-barn blad, hvor der var billedbeskrivelser og forklaringer til, hvordan man selv kan klippe de helt små...

Kh Molly

Anmeld

23. januar 2011

Fregne

MoarJ skriver:

Hvad med Jer? 

Nej, tør ikke de utrolige børn ...Så dem overlader jeg til frisøren, som har forstand på at klippe små børn. Okay, jeg klipper da pandehåret, hvis det bliver lidt for langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.