Hvor f*nden er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Cris

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Han kan ikke lide banan  tror det er konsistensen.

Er altså lidt fantasiforladt lige pt.  så beklager meget for den nedadgående hjerneaktivitet  

Det ville bare være rart at vi ikke skal til at lave om på putteritualet for at give ham natmad..  grød ville jo tage ham ud i køkkenet..

En smoothie? Mine elsker det. En banan, lidt A38 og lidt mælk, et par bløde søde dadler og en pere eller blommer eller det, hvad du nu har ligende i køkkenet. Nogle gange bruger jeg avokado i stedet for bananen (man kan ikke smage bananen i den) Du kan blande lige efter aftensmaden og lad ham suge stille og rollig som tilskud. Jeg giver dem en sugerør og de elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Hasselnødden

Cris skriver:

En smoothie? Mine elsker det. En banan, lidt A38 og lidt mælk, et par bløde søde dadler og en pere eller blommer eller det, hvad du nu har ligende i køkkenet. Nogle gange bruger jeg avokado i stedet for bananen (man kan ikke smage bananen i den) Du kan blande lige efter aftensmaden og lad ham suge stille og rollig som tilskud. Jeg giver dem en sugerør og de elsker det

Han mestrer ikke helt det med sugerør endnu. Men ellers kunne jeg da godt finde på det med smoothie, vi har da en stavblender - tak for ide

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Cris skriver:

Ja, det er dejligt. Vores går i seng mellem 20 og 20.30 og derfor kan den lille blive små sulten på det tidspunkt.

Ja, det er lige lidt senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.