Hvor f*nden er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Cris

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Godnatgrød var ingen succes i sin tid og fik det gode råd at prøve med vælling  og det har da haft sine lyspunkter

Du kan prøve igen, de ændrer sig hele tiden   Og måske er grød lidt kedeligt, men måske en kop mælk med et par bananer er sjovere og bedre til maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Pige2009

Nej tak

Jamen så er der jo blot tilbage at ønske held og lykke

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Cris skriver:

Jeg har givet yogurt med banan til min store til han var 18 måneder  Ingen problem... Den lille får også noget yogurt med et eller andet forskelligt hver aften. Ingen panik, jeg er ikke så meget efter det der "dårlig vane"... nogle gange er der altså for mange regler... I den alder begge mine børn har pjattet så meget ved aftensmaden, hygget, kaste lidt med maden og sågan noget. Jeg holder øjet med det. Jeg kan se, at der ikke komme mere ind, for netop pjatter og måske ikke er så voldsomt sulten i den tid. De spiser glædeligt sådan en portion inden senge tid og så sover de hele natten. Den store spiste godt og varieret, da han var ca 18 måneder og det var det med aftens lille portion mad... Men jeg ville aldrig sende den lille i seng efter kun en kartoffel og måske et par bidder af et eller andet kl18 og så i seng til om morgenen. Jeg synes, at de er for små. Jeg kan bedst lide at de har noget i maven. Så sover de til kl07 eller 08 (de gange jeg ikke havde givet noget til den store dengang sov han også i gennem, men det var ikke unormal, at han vågnede kl05 eller 06) Jeg er ikke bange for dårlig vane, om ikke så lang tid, når jeg synes at han er klar så siger jeg bare stop 

Det er nu min egen regel. Vi er færdige med at spise kl. 18, og Laura bliver puttet kl. 19, så hun går ikke sulten i seng. Desuden sover hun hele natten

Anmeld

22. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

den  kan fås  i kvickly har jeg set

Anmeld

22. januar 2011

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

Det er nu min egen regel. Vi er færdige med at spise kl. 18, og Laura bliver puttet kl. 19, så hun går ikke sulten i seng. Desuden sover hun hele natten

Jamen så kan jeg da godt forstå du ikke prøver med go nat mad eller flaske, når hun sover hele natten .. Men tro mig , man er villig til at prøve alt når man mangler sin søvn på 13 måned .. Min søn bliver 2 til april og får stadig en go nat flaske ,, fordi han er glad og tryg ved den   Ingen kold tyrker her fordi hans fødselsdato siger han er for gammel ..

Anmeld

22. januar 2011

Hasselnødden

Cris skriver:

Du kan prøve igen, de ændrer sig hele tiden   Og måske er grød lidt kedeligt, men måske en kop mælk med et par bananer er sjovere og bedre til maven

Han kan ikke lide banan  tror det er konsistensen.

Er altså lidt fantasiforladt lige pt.  så beklager meget for den nedadgående hjerneaktivitet  

Det ville bare være rart at vi ikke skal til at lave om på putteritualet for at give ham natmad..  grød ville jo tage ham ud i køkkenet..

Anmeld

22. januar 2011

Hasselnødden

Oliver&Troia <3 skriver:

den  kan fås  i kvickly har jeg set

Vi må bare ud at køre.. kan jeg se på det hele. Den sidste Kvickly jeg var i, havde dog ikke.  

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Muffi<3 skriver:

Jamen så kan jeg da godt forstå du ikke prøver med go nat mad eller flaske, når hun sover hele natten .. Men tro mig , man er villig til at prøve alt når man mangler sin søvn på 13 måned .. Min søn bliver 2 til april og får stadig en go nat flaske ,, fordi han er glad og tryg ved den   Ingen kold tyrker her fordi hans fødselsdato siger han er for gammel ..

Ja, man bliver temmelig fleksibel, når man er træt. Har I slet ikke sat nogen max alder på flasken?

Anmeld

22. januar 2011

Hasselnødden

Muffi<3 skriver:

Elias er også kun   l i g e begyndt at sove igennem herhjemme - det er 3. dag i træk og 12 måneder uden en ordentligt nattesøvn for ham eller os tærer på det overskud der skal få resten af hverdagen/arbejdet/studiet/gøremålene til at hænge sammen

fingre for at han klarer hele natten bare på mme det ville være skønt! Problem solves in that case

Anmeld

22. januar 2011

Lady Marion <3

Elias er også kun   l i g e begyndt at sove igennem herhjemme - det er 3. dag i træk og 12 måneder uden en ordentligt nattesøvn for ham eller os tærer på det overskud der skal få resten af hverdagen/arbejdet/studiet/gøremålene til at hænge sammen

fingre for at han klarer hele natten bare på mme det ville være skønt! Problem solves in that case

Jeg  for jeres søvn i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.