Hvor f*nden er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

Ja, man bliver temmelig fleksibel, når man er træt. Har I slet ikke sat nogen max alder på flasken?

Jeg tror på han vælger den fra selv på et tidspunkt , men et er sikkert , han får den ikke når han er rundet de 2 år ,, Så må han få en kop inden sengetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Pige2009

Muffi<3 skriver:

Jeg tror på han vælger den fra selv på et tidspunkt , men et er sikkert , han får den ikke når han er rundet de 2 år ,, Så må han få en kop inden sengetid

Ambivalensen er da til at få øje på her, for så vælger I den vel også fra pga. hans alder

Anmeld

23. januar 2011

Pige2009

Muffi<3 skriver:

Ambivalensen er da til at få øje på her, for så vælger I den vel også fra pga. hans alder

Anmeld

23. januar 2011

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

Jo det kan du da have ret i ,,, syntes bare at et barn på 13 mdr stadig er et meget lille barn og ser slet ingen grund til en kold tyrker

Anmeld

23. januar 2011

Pige2009

Jo det kan du da have ret i ,,, syntes bare at et barn på 13 mdr stadig er et meget lille barn og ser slet ingen grund til en kold tyrker

Det er vel også blot at finde ud af, hvad der fungerer bedst for familien

Anmeld

23. januar 2011

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

Det er vel også blot at finde ud af, hvad der fungerer bedst for familien

Nemmerlig   Du bliver også mere afslappet og large med årene eller i takt med man får flere unger , med de første kørte jeg også nærmest efter bogen ,,

Anmeld

23. januar 2011

Fru Dinesen

Har du en stavblænder ????

Havde samme problem da Vores malle var lille 

så vi blende det og så virkede det 

Anmeld

23. januar 2011

Hasselnødden

Fru Dinesen skriver:

Har du en stavblænder ????

Havde samme problem da Vores malle var lille 

så vi blende det og så virkede det 

Det var da en ide  det har vi.

Anmeld

23. januar 2011

Pige2009

Muffi<3 skriver:

Nemmerlig   Du bliver også mere afslappet og large med årene eller i takt med man får flere unger , med de første kørte jeg også nærmest efter bogen ,,

Hmm... Hvilken bog? Jeg ikke åbnet en bog om børn siden jeg fik Laura

Anmeld

23. januar 2011

Cris

Baagøe skriver:

Det er nu min egen regel. Vi er færdige med at spise kl. 18, og Laura bliver puttet kl. 19, så hun går ikke sulten i seng. Desuden sover hun hele natten

Ja, det er dejligt. Vores går i seng mellem 20 og 20.30 og derfor kan den lille blive små sulten på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.