Jontes måske første ord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Rosa

SussieThyssen skriver:

Hehe selvfølgelig har han det, med den kvikke mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Pige2009

Tjuhl skriver:

GODT SÅ! det forklarer da noget!! Sol er halvpjevset, ikke rigtig pjevset, bare sådan lidt "SNAK TIL MIG HELE TIDEN OG KIG PÅ MIG HELE TIDEN" agtig, hvilket hun altså ikke er normalt, har knaldrøde kinder og rød numse. numsen har været der on/off i en uge siden mandag, kinderne er kommet de to sidste dage og det samme med humøret. men ingen feber (dvs hendes normal temperatur er vist gået fra 36,9 til 37,3 så derfor ingen feber, tænker jeg) OG hun vil meget gerne lade en kigge i overmunden hvis man lige gnubber lidt på gummerne ved samme lejlighed. Det ser ud som om der er noget på vej ved begge hjørnetænder i overmunden. TROR jeg...

Rosa, sorry at jeg spammer din ordtråd!!

De kære tænder Men der kan desværre gå lang tid inden de bryder helt igennem

Anmeld

23. januar 2011

Pige2009

Rosa skriver:

Absolut, det skal jeg nok 

Jeg tror, det er rigtig sjovt at gense de første ord om nogle år, hvor man til tider ønsker sig tilbage til før-tale-alderen

Anmeld

23. januar 2011

Rosa

Jeg tror, det er rigtig sjovt at gense de første ord om nogle år, hvor man til tider ønsker sig tilbage til før-tale-alderen

Jeg har nu skrevet 3 sider i den notesbog hvor jeg skriver alt lige fra mine vægtøgninger og omkreds under graviditeten til samtlige små ting der sker i vores liv og med ham.   Min mor har jo skrevet en masse om mig og mine første ord så det er sjovt at sammenligne. Mit første ord var også "Far"... 

Anmeld

23. januar 2011

Pige2009

Rosa skriver:

Jeg har nu skrevet 3 sider i den notesbog hvor jeg skriver alt lige fra mine vægtøgninger og omkreds under graviditeten til samtlige små ting der sker i vores liv og med ham.   Min mor har jo skrevet en masse om mig og mine første ord så det er sjovt at sammenligne. Mit første ord var også "Far"... 

Jeg har også hele min barnets bog, som er udfyldt til punkt og prikke af min mor Det er virkelig pudsigt at læse. Mit første ord var også far. Det var dog ikke Lauras, men det har jo sine naturlige årsager 

Anmeld

23. januar 2011

ooo

Tillykke med din store dreng.

Hvor er det vildt at han lige slynger både pappa og mamma ud på samme dag. Dygtige lækkerbuks.

Anmeld

23. januar 2011

Rosa

Baagøe skriver:

Jeg har også hele min barnets bog, som er udfyldt til punkt og prikke af min mor Det er virkelig pudsigt at læse. Mit første ord var også far. Det var dog ikke Lauras, men det har jo sine naturlige årsager 

Hvad var Lauras første ord så? 

Anmeld

23. januar 2011

Pige2009

Rosa skriver:

Hvad var Lauras første ord så? 

Heeeeej og nr. 2 var hov - hvor mon hun har hørt det henne?

Anmeld

23. januar 2011

Becks

Årh hvor er han skøn ham jonte fisen

Mit første ord var Peter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.