Jontes måske første ord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.015 visninger
38 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Rosa

Nu har min lille skat efterhånden mange gange sagt "Pappa/Baba". Han siger det mens han kigger på os, men ikke nødvendigvis sådan helt koncentreret, og når han sidder for sig selv og leger er det mere "da-da" og "Bwabwiiia"... Han er jo 8,5 måned så det er vel lovligt tidligt, men her til aften sidder vi og snakker med ham mens han får sin aftensmad og siger så "Jonathan - kan du sige Pappa?" og pludselig siger han "Pappa!" men mens han kigger på mig. Han gør det to gange og stopper så... 

Mon det VAR det første ord, eller bare en tilfældighed? 

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

DK

Klart første ord! Altså selv Mikkel kunne jo i dag som "udenforstående" høre at han sagde Papa! Og det endda selv om vi ikke havde talt om det inden!

Anmeld

22. januar 2011

Maria.

Rosa skriver:

Nu har min lille skat efterhånden mange gange sagt "Pappa/Baba". Han siger det mens han kigger på os, men ikke nødvendigvis sådan helt koncentreret, og når han sidder for sig selv og leger er det mere "da-da" og "Bwabwiiia"... Han er jo 8,5 måned så det er vel lovligt tidligt, men her til aften sidder vi og snakker med ham mens han får sin aftensmad og siger så "Jonathan - kan du sige Pappa?" og pludselig siger han "Pappa!" men mens han kigger på mig. Han gør det to gange og stopper så... 

Kh

Rosa

DEt kan det sagtens være.. Min søn var meget hurtig og startede også omkring 8,5 - 9 måneder..

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

DK skriver:

Klart første ord! Altså selv Mikkel kunne jo i dag som "udenforstående" høre at han sagde Papa! Og det endda selv om vi ikke havde talt om det inden!

OG så kom den - mens jeg sidder og leger tit-tit bag en skabslåge - da jeg for 5.gang stikker hovedet frem og siger bøh smiler han over hele hovedet og siger "Mamma!" 

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Nej det tror jeg bestemt ikke er snyd
Mine kunne også sige far, mor, vovvov, se, hov, bum og alle den slags ord, da de var 8 mdr.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. januar 2011

DK

Rosa skriver:

OG så kom den - mens jeg sidder og leger tit-tit bag en skabslåge - da jeg for 5.gang stikker hovedet frem og siger bøh smiler han over hele hovedet og siger "Mamma!" 

Århhh.....

Så forsvinder alle kolik-minder bare som dug for solen, ikke?

Tillykke, Smukke!

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

DK skriver:

Århhh.....

Så forsvinder alle kolik-minder bare som dug for solen, ikke?

Tillykke, Smukke!

Det kan du tro!!  Jeg håber virkelig det ikke bare var et fluke 

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

SussieThyssen skriver:

Nej det tror jeg bestemt ikke er snyd
Mine kunne også sige far, mor, vovvov, se, hov, bum og alle den slags ord, da de var 8 mdr.

Kærligst
Sussie

Åååårh, det var dejligt at høre - og hold da ferie nogle fremmelige unger du har haft!!! 

Anmeld

22. januar 2011

oo

aj! jeg begyndte næsten at græde af at læse den her tråd  TILLYKKE! det er STOOOOOOORT

(og må jeg lige stille dig et babymama spørgsmål? når ungerne får tænder, er der så ikke noget om, at de får røde kinder??)

Anmeld

22. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Kh

Rosa

cool!!!!

tillykke med Jontes første ord! åhhh det er stort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.