Desperate times calls for drastic measures

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

DK

piadas skriver:

Jamen, jeg kan sagtens forstå, at du gør det - og så håber jeg det er alle pengene værd! Man bliver altså bare desperat af at gå over tid. Og især når man gerne vil føde hjemme, så er der jo et vist pres på ikke at gå alt for lang tid over.

Uh, jeg krydser fingre for, at det virker!

Lige præcis!

Altså det er jo allerede på lørdag kl. 10.40 jeg skal på FG, så i morgen kl. 10 er der jo kun 5 døgn tilbage!

Og jeg har VIRKELIG ikke lyst til at skulle derind og føde! Men på den anden side, så er der jo det der navlestrengs-problem, og jeg tør ikke risikere at gå alt for langt over tid, hvis nu han så ligger og sulter (eller det der er meget værre) derinde! Så jeg ville nok takke ja tak til en igangsættelse/at de tager vandet lørdag. Altså, det er trods alt vigtigst at han kommer ud i fuldt vigør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

piadas

DK skriver:

Lige præcis!

Altså det er jo allerede på lørdag kl. 10.40 jeg skal på FG, så i morgen kl. 10 er der jo kun 5 døgn tilbage!

Og jeg har VIRKELIG ikke lyst til at skulle derind og føde! Men på den anden side, så er der jo det der navlestrengs-problem, og jeg tør ikke risikere at gå alt for langt over tid, hvis nu han så ligger og sulter (eller det der er meget værre) derinde! Så jeg ville nok takke ja tak til en igangsættelse/at de tager vandet lørdag. Altså, det er trods alt vigtigst at han kommer ud i fuldt vigør!

Det kan jeg godt forstå! Ja, det er lidt svært, men det vigtigste er jo selvfølgelig, at Bimmeren er ok, så må du bide tænderne sammen og tage på sygehuset og føde, hvis det ender sådan!

Jeg har jo også hele tiden sagt, at jeg ikke vil sættes i gang, men hellere starte af mig selv - om det så betyder, at jeg skal gå tre uger over, men lad os nu se, når vi når så langt (hvilket vi forhåbentligt ikke gør)!

Anmeld

23. januar 2011

Lene76

Håber det virker for dig imorgen...... jeg gik fra ik og være åben til at være 10 cm iløbet af et par timer..... dog var det akupuntur (hehe kan stadivæk ik stave det hehe) så hep hep

Anmeld

23. januar 2011

DK

Lene76 skriver:

Håber det virker for dig imorgen...... jeg gik fra ik og være åben til at være 10 cm iløbet af et par timer..... dog var det akupuntur (hehe kan stadivæk ik stave det hehe) så hep hep

Hej

Ja jeg ledte først længe efter akupunktur, men fandt ud af at den mest "anerkendte" igangsætnings-alternative-metode var zoneterapien. Så det prøver jeg først. Hvis det ikke dur så må vi se om jeg ikke kaster mig over akupunkturen bagefter! Men igen TAK for tippet, jeg ville slet ikke have tænkt på det, hvis du ikke havde skrevet til mig!

Jeg har jo helt moden livmoderhals på 1 cm. og er ca 3 cm åben, så det er jo bare liiiiige det sidste der mangler (altså veerne...)! Håber at hun i morgen lige kan tippe læsset!

Jeg er KLART meget mere optimistisk i dag end jeg har været længe. Nok også fordi at jeg ikke har siddet hele dagen og ventet på at føde,, fordi nu "ved" jeg at der ikke sker noget før i morgen efter zoneterapi, he he.... Ens hjerne virker på mystiske måder!

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Hej Hej

Jamen stadig INGEN veer herhjemme.

Jeg har bestilt tid hos en zoneterapeut i Århus i morgen. Hun var meget meget selvsikker omkring at den fødsel kunne hun nemt sparke igang, så i morgen kl. 10 prøver vi det! Jeg er normalt ret skeptisk omkring den slags, meeen.... jeg er pt klar til ALT! Min mor tager med, da det er en 2 timers prøvelse, hvor man får zoneterapi i 15 min., så skal man ud og gå i 15 min. og tilbage på briksen i 15 min. osv. i 2 stive timer!

Vi får se!

Held og lykke med det! Dejligt din mor tager med, dine forældre er rigtig søde til at hjælpe/sidde vagt/være chauffør, SKØNT

Anmeld

23. januar 2011

DK

Sofia skriver:

Held og lykke med det! Dejligt din mor tager med, dine forældre er rigtig søde til at hjælpe/sidde vagt/være chauffør, SKØNT

Ja de er enormt service-mindede i den her tid! Normalt bor de jo næsten året rundt i sommerhuset, men nu her vil de ikke køre derop før efter jeg har født, så jeg tror også de efterhånden trænger til at der sker noget! De går også bare og venter og venter, he he....

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Ja de er enormt service-mindede i den her tid! Normalt bor de jo næsten året rundt i sommerhuset, men nu her vil de ikke køre derop før efter jeg har født, så jeg tror også de efterhånden trænger til at der sker noget! De går også bare og venter og venter, he he....

Det må også være SÅ spændende for dem, og alle har jo forventet du ville føde før din termin (eller jeg har i hvert fald), så kan forestille mig, der er mange der er eeeekstra utålmodige!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.