Hmm... Ikea-tur resulterede i ret kraftig afgang af slim (en hel håndfuldt næsten....
), der var i friske "efterårs-farver" så der må have været noget der har blødt mens vi har trasket rundt derinde! Jeg tager det som et godt tegn!!
Jeg hååååber Carina ligger med veer! Altså det ER vores tur, så jeg under hende det bare SÅ meget! Hun havde jo små-veer i går, så måske de endelig er blevet bedre? Meeeen, hvis hun havde/gik derhjemme med veer, mon så ikke hun ville have lavet en lille update herinde i løbet af dagen? Medmindre, naturligvis, at det bette krapyl er født efter få timer med amok-veer i formiddags
Nu vil jeg spise nachos med hjemmelavet guacamole til aftens mad, og så drikke litervis af den urtethe med hindbærblade jeg har købt på Rosa's opfordring (som i øvrigt var så sød at bage "kop-kage" til Mikkel og jeg efter Ikea-tur
). Vi har prøvet sexen, måske man skulle prøve massagen i dag? Jeg har bare ikke været så oplagt til den slags fysiske udfoldelser... Min krop er bare så... tung. Den giiiider ikke være med til noget sjov. Hmm... måske derfor den heller ikke gider føde!?!? KOM IGANG DOVNE KROP!
Rigtig dejlig lørdag aften til alle!
Knus Ditte, der nyder computer og the, mens Mikkel sætter lys op over puslebordet!
Anmeld