Desperate times calls for drastic measures

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Multebær

Hmmm Carina har ikke været online siden i morges inden kl 9. Åhhh hvor jeg håber du er kommet igang Carina

Hep hep hep hep hep  og mere hep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

mettenoah

Multebær skriver:

......og Mettenoah som ik' har været online siden igår.  for der er gang i noget for dig Mette

desværre ikke... Noah og jeg bliver "passet" hos mormor og morfar, da Rasmus er på weekendarbejde...
Så har ikke lige været på, sorry

Der er ikke optræk til noget endnu...

Anmeld

22. januar 2011

Marco2

Multebær skriver:

Hmmm Carina har ikke været online siden i morges inden kl 9. Åhhh hvor jeg håber du er kommet igang Carina

Hep hep hep hep hep  og mere hep

Ja uhhh nogen der har hørt noget??

Er der nogen der er sms-makker med hende?

Hun har ikke været på siden 8:14 … 

AG

Anmeld

22. januar 2011

DK

Hmm... Ikea-tur resulterede i ret kraftig afgang af slim (en hel håndfuldt næsten....), der var i friske "efterårs-farver" så der må have været noget der har blødt mens vi har trasket rundt derinde! Jeg tager det som et godt tegn!!

Jeg hååååber Carina ligger med veer! Altså det ER vores tur, så jeg under hende det bare SÅ meget! Hun havde jo små-veer i går, så måske de endelig er blevet bedre? Meeeen, hvis hun havde/gik derhjemme med veer, mon så ikke hun ville have lavet en lille update herinde i løbet af dagen? Medmindre, naturligvis, at det bette krapyl er født efter få timer med amok-veer i formiddags

Nu vil jeg spise nachos med hjemmelavet guacamole til aftens mad, og så drikke litervis af den urtethe med hindbærblade jeg har købt på Rosa's opfordring (som i øvrigt var så sød at bage "kop-kage" til Mikkel og jeg efter Ikea-tur). Vi har prøvet sexen, måske man skulle prøve massagen i dag? Jeg har bare ikke været så oplagt til den slags fysiske udfoldelser... Min krop er bare så... tung. Den giiiider ikke være med til noget sjov. Hmm... måske derfor den heller ikke gider føde!?!? KOM IGANG DOVNE KROP!

Rigtig dejlig lørdag aften til alle!

Knus Ditte, der nyder computer og the, mens Mikkel sætter lys op over puslebordet!

Anmeld

22. januar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Ja uhhh nogen der har hørt noget??

Er der nogen der er sms-makker med hende?

Hun har ikke været på siden 8:14 … 

AG

Neej, hvor ville det bare være dejligt for hende at få krapylet i armene. Skal vi ikke satse på, at hun er ved at føde?

Jeg er SMS-makker med hende, men har ikke hørt noget....

Uh, skal vi have heppekoret på banen?!

Anmeld

22. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

Uh, skal vi have heppekoret på banen?!

Ja - helt sikker tid til heppekoret. Hep hep hep 

Anmeld

22. januar 2011

Multebær

mettenoah skriver:

desværre ikke... Noah og jeg bliver "passet" hos mormor og morfar, da Rasmus er på weekendarbejde...
Så har ikke lige været på, sorry

Der er ikke optræk til noget endnu...

Øv det var ærgeligt. Sender lige en masse ekstra vestøv til dig 

Anmeld

23. januar 2011

Multebær

Forresten - at spise en hel ananas kan godt give en itureven mund og så giver det tynd mave 

Anmeld

23. januar 2011

LilyMarleen

Hejsa DK.. Er der kommet gang i nogle veer ?? Ja, jeg sidder jo her og følger med på side linien.. Sådan helt på luske-buks måden!

Anmeld

23. januar 2011

DK

He he he... Lyder træls med itureven mund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.