Desperate times calls for drastic measures

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.793 visninger
36 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

DK

Jep. Nu går den ikke længere. VI TAGER I IKEA!

Hvis det ikke virker ve-stimulerende så giver jeg op, og vil bare sove hele næste uge indtil igangsættelsen lørdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Sofia

God tur - er sikker på det nok skal hjælpe, mindes at Zafir eller en anden havde en Ikea-fødselsoplevelse! Håber Mikkel er klar til at spurte dig hjem fra Skejby i en hulens fart!

Anmeld

22. januar 2011

Multebær

DK skriver:

Jep. Nu går den ikke længere. VI TAGER I IKEA!

Hvis det ikke virker ve-stimulerende så giver jeg op, og vil bare sove hele næste uge indtil igangsættelsen lørdag!

lyder som en fremragende plan. Pøj pøj med det

Anmeld

22. januar 2011

blomst84

God ide hva med din massage-sex cocktail har den ikke virket? Knus sabrina som stadig er ret sikker på at massage var grund til min fødsel rigtig god tur i IKEA

Anmeld

22. januar 2011

Malonde1985

Ja du må ud og traske lidt rundt!!

Dagen inden jeg fødte sidst, rendte jeg fisketorvet tyndt!! Gal hvor var jeg smadret om aftenen da jeg kom hjem - styrtede lige i seng ved 8-tiden og vågnede ved 2-tiden om natten ved at jeg skulle tisse. Der røg slimproppen, og vupti vapti ..  Fødte 4 dage over tid!

for at din IKEA-traske tur må bære frugt!!!  

Anmeld

22. januar 2011

AnneBJ

Rigtid god tur - det er noget med at der kødboller også helst skal indtages...?!

Og ellers må du spille alle dine allerbedste gravidkort, for at få Mikkel med under dynerne.... Han MÅ da kunne se, mærke og føle desperationen på nuværende??

Anmeld

22. januar 2011

businesstigger

Håber at det virker!

Anmeld

22. januar 2011

Najsen86

for at det lige præcis er det der skal til!

Anmeld

22. januar 2011

Multebær

Nu vil jeg gå i gang med at skrælle en ananas. Den skal spise den hele om jeg så skal kløjs i den. Aldrig har jeg higet så meget for at opleve smerte . KOm så veer - jeg gider ik vente mere !!!!

Hvordan står det til hos jer Carina og Ditte?

Anmeld

22. januar 2011

Multebær

......og Mettenoah som ik' har været online siden igår.  for der er gang i noget for dig Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.