Desperate times calls for drastic measures

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

DK

Hej Hej

Jamen stadig INGEN veer herhjemme.

Jeg har bestilt tid hos en zoneterapeut i Århus i morgen. Hun var meget meget selvsikker omkring at den fødsel kunne hun nemt sparke igang, så i morgen kl. 10 prøver vi det! Jeg er normalt ret skeptisk omkring den slags, meeen.... jeg er pt klar til ALT! Min mor tager med, da det er en 2 timers prøvelse, hvor man får zoneterapi i 15 min., så skal man ud og gå i 15 min. og tilbage på briksen i 15 min. osv. i 2 stive timer!

Vi får se!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Multebær

DK skriver:

He he he... Lyder træls med itureven mund!

Jamen jeg var vist selv uden om det  Det kan ikke anbefales. Overvejer lidt om man kan lave en ananas cocktail i stedet - så man bare kværner et par liter ananasjuice i sig uden det skal tygges  

Desperate measures 

Anmeld

23. januar 2011

DK

Multebær skriver:

Jamen jeg var vist selv uden om det  Det kan ikke anbefales. Overvejer lidt om man kan lave en ananas cocktail i stedet - så man bare kværner et par liter ananasjuice i sig uden det skal tygges  

Desperate measures 

Jeg skal i morgen aften give lyd om det der zoneterapi virker! Det er nu nok lidt nemmere end at drikke og spise masser af ananas!

Anmeld

23. januar 2011

piadas

DK skriver:

Jeg skal i morgen aften give lyd om det der zoneterapi virker! Det er nu nok lidt nemmere end at drikke og spise masser af ananas!

Ja, gør lige det! Hvis det virker, kan hun godt regne med en del nye kunder herinde fra!

Anmeld

23. januar 2011

DK

piadas skriver:

Ja, gør lige det! Hvis det virker, kan hun godt regne med en del nye kunder herinde fra!

Jaaa.... så vil vi have baby.dk mængderabat!!

Det er MEGA dyrt.... 700 kr! Altså hvis det virkelig virker, så vil jeg hjertens gerne betale 700 kr for at vide at jeg føder i morgen. Men hvis det ikke virker er det jo bare røv og nøgler (ja... jeg bander lige lidt). Jeg føler ret meget at det er et lotteri! Pt. er jeg vist på 30% for at det virker, 70% på at det ikke virker. Måske ændrer satserne sig i løbet af dagen?

Men heldigvis lød hun meget selvsikker. Hun er sådan en slags ekspert i graviditet og infertilitet (påstår hun i alt fald selv)

Det er hende her www.z8ne.dk

Anmeld

23. januar 2011

Multebær

DK skriver:

Super - jeg hopper gerne på toget til Jylland hvis hun kan trylle. Glæder mgi til at høre hvordan det er gået. Pøj pøj med det

Anmeld

23. januar 2011

DK

Super - jeg hopper gerne på toget til Jylland hvis hun kan trylle. Glæder mgi til at høre hvordan det er gået. Pøj pøj med det

Hun har en kollega i KBH! Tjek hjemmesiden ud!

Anmeld

23. januar 2011

Multebær

Multebær skriver:

Så lige at de også har praksis i København 

Anmeld

23. januar 2011

DK

Forresten sagde hun at det var de 5 værste steder hun skulle trykke, så jeg skulle regne med at det ville gøre ondt, og ikke være "dejlig fodmassage"

Men på den anden side, så er det da også lidt godt at vide. Altså vi kører efter novicen "det skal gøre ondt før det kan gøre godt" herhjemme. Hvis det havde været super afslappende eller dejligt, så virkede det nok heller ikke lige så meget?!?

Anmeld

23. januar 2011

piadas

DK skriver:

Jaaa.... så vil vi have baby.dk mængderabat!!

Det er MEGA dyrt.... 700 kr! Altså hvis det virkelig virker, så vil jeg hjertens gerne betale 700 kr for at vide at jeg føder i morgen. Men hvis det ikke virker er det jo bare røv og nøgler (ja... jeg bander lige lidt). Jeg føler ret meget at det er et lotteri! Pt. er jeg vist på 30% for at det virker, 70% på at det ikke virker. Måske ændrer satserne sig i løbet af dagen?

Men heldigvis lød hun meget selvsikker. Hun er sådan en slags ekspert i graviditet og infertilitet (påstår hun i alt fald selv)

Det er hende her www.z8ne.dk

Jamen, jeg kan sagtens forstå, at du gør det - og så håber jeg det er alle pengene værd! Man bliver altså bare desperat af at gå over tid. Og især når man gerne vil føde hjemme, så er der jo et vist pres på ikke at gå alt for lang tid over.

Uh, jeg krydser fingre for, at det virker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.