overvægt og graviliter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.035 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. september 2008

moniquesmor

hej skønne tøsser.

jaah jeg har jo en datter men under graviliten fik jeg hele tiden af vide det var farligt og sådan nogle ting..

så nu ville jeg høre hvor mange af jer der har hvad gravide og vejet for meget..?
har i haft nogle problemer under graviliten eller under fødslen..?

min veninde er gravid nu og vejer lidt for meget..
men da jeg ikke have nogle problemer så kunne jeg ikke fortælle hende noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

..

Hey.

Jeg var og er overvægtig men havde ingen problemer under graviditet eller fødsel :)

Anmeld

18. september 2008

louise skov

Hej. Da jeg ventede Emma var jeg overvægtig,men havde ikke nogen problemer,jeg blev testet for sukkesyge,men der var ikke noget,jeg fik godt nok planglagt ks,men det var der en anden grund til,og jeg kender andre der også har været overvægtig under deres gravidet,men de havde hellere ikke nogen problemer..
Så jeg kan hellere ikke fortælle noget...

Anmeld

18. september 2008

Fam. Madsen

hej

jeg er også overvægtig og var det også under min graviditet med min søn, og jeg havde ikke nogen problemer jeg blev tjekket for sukkersyge to gang, men det er fordi at min svigermor har sukkersyg så anden gang var for og se om min søn havde fået det også.

men jeg tabte mig under min graviditet og det var kun godt fik jeg afvide:)

så jeg kan heller ikke fortælle noget.

min søster er gravid nu og hun er også overvægtig, hun har blødt lidt og haft meget ondt i maven og hendes læger mener at det er fordi hun er meget overvægtig:)

knuzz

Anmeld

18. september 2008

moniquesmor

nu ved jeg jo ikke hvor meget overvægt der drejer sig om man jeg tør godt sige af da jeg var gravid med min datter var der 20kg overvægt og ingen problemer her

Anmeld

18. september 2008

A.

ingen problemer her..:)det er faktisk nogen + at være overvægtig når man er gravid man ta´ikke så meget på som alle andre når man er gravid fordi krop kan selv finde ud af hvor meget man kan ta´på når man er overvægtig..;)

Anmeld

18. september 2008

A.

meeeen vi skal så lige tænke over om hvilken overvægt vi snakker her det er jo kæmpe forsklel hvis man har 10 kg for meget end når man har 50 kg for meget

Anmeld

18. september 2008

moniquesmor

meeeen vi skal så lige tænke over om hvilken overvægt vi snakker her det er jo kæmpe forsklel hvis man har 10 kg for meget end når man har 50 kg for meget

jaah det tro jeg du har ret i..
min veninde har en overvægt på 25kg og hendes læge har smiphel hen skræmt hende fra vide og sans..
hun har hvad så tæt på af få en abort fordi hendes læge have for talt hende en masse grusom ting.. >(

Anmeld

18. september 2008

Christinahr

Uden at vide noget om det vil jeg gætte på at det der er farligt er hvis man f.eks allerede inden graviditeten vejer 25 kilo for meget, så kan ens krop ikke tåle at ta yderlige på under en graviditet

Anmeld

18. september 2008

lonemus

Macrolf skriver:

Hey.

Jeg var og er overvægtig men havde ingen problemer under graviditet eller fødsel :)

Samme her - min jordemoder sagde hver gang, at jeg var simpelthen skabt til at føde børn, så nemt som det hele gik.

Jeg har aldrig fået stikpiller med at det var farligt osv fordi jeg var overvægtig, blot at jeg helst ikke skulle tage for meget på. Det passede jeg på med og tog næsten ikke noget på.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.