Søvn og sutten!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Mia&Allan

Anneiris skriver:

Min datter er også 3 mdr, og holder sutten indtil hun sover tungt, og så når hun har smidt sutten, sover hun bare videre.
- Hun køre også hovedet rundt, indtil hun sover, men jeg plejer som regel at få hende til at falde i søvn i mine arme, og så ligger jeg hende i liften når hun sover helt.
- Men hvis hun er HELT ulykkelig, og skriger som bare F***** og hun har fået mad, er blevet skiftet, og intet hjælper, så får hun evt lidt sødet kamille the at falde til ro på, da det går ind og beroligere mave-tarmsystemet.

Det er som sådan ikke fordi hun skriger når hun skal sove, selvfølgelig er hun lidt ked med jeg kan ikke få lov at holde på sutten  Derfor blir hun svøbt... Hun har indtil for 14dage siden også faldet i søvn i mine arme, men kæresten har sagt stop for det er rigtig hårdt for mig og for prinsessen da hun faktisk er ked meget længere tid end når hun bare bliver svøbt og lagt ned i sin seng... Men Natashja har aldrig været god til at sove ved os, men hun sov også kun ved os de to første nætter og har ikke gjort det siden... Kamille the får hun når hun har bøvl med maven eller er rigtig ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

tinasmor

Mia&Tonny skriver:

Hej piger...

Efter endnu en nat med meget lidt søvn, har jeg brug for et råd... Hvordan får jeg min datter til at holde på sutten om natten? Eller er det bare noget der kommer med tiden??

Jeg er nødt til for det første at svøbe hende rimelig fast, fordi ellers vil hun ikke sove og også for at holde på sutten.. Dernæst så smider hun sutten en million gange om natten, måske det ramler sammen med at jeg også er syg, men i nat synes jeg bare det var møg hårdt, for nåede jo knap nok at ramme puden før hun havde smidt sutten igen

Er der noget jeg kan gøre, eller skal jeg ''bare'' væbne mig med tålmodighed?

her rendte jeg også ind i tide og utide. Til sidst stoppede vi og efter et par dage accepterede hun det faktisk og lærte at falde i søvn til sidst selv. jeg var nemlig ved at blive gal af at skulle op 100 gange på en nat.

Jeg har også hørt at man kan binde en stofble om sutten og så binde stofbleen på tremmesengen (selvfølgelig i kort "snor")

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

tinasmor skriver:

her rendte jeg også ind i tide og utide. Til sidst stoppede vi og efter et par dage accepterede hun det faktisk og lærte at falde i søvn til sidst selv. jeg var nemlig ved at blive gal af at skulle op 100 gange på en nat.

Jeg har også hørt at man kan binde en stofble om sutten og så binde stofbleen på tremmesengen (selvfølgelig i kort "snor")

Græd hun ikke helt vildt så hvis ikke du stod op og gav sutten!?

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

jov, men vi lod hende græde lidt (før løb jeg bare ind til hende med det samme) fordi hun skulle lære selv at falde hen uden at jeg kom. Efter et par dage gik det meget, meget bedre. (før kunne det være op til 8-9 gange pr nat) Den tid vi snakker om her, var hun ca 7 måneder.

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

tinasmor skriver:

jov, men vi lod hende græde lidt (før løb jeg bare ind til hende med det samme) fordi hun skulle lære selv at falde hen uden at jeg kom. Efter et par dage gik det meget, meget bedre. (før kunne det være op til 8-9 gange pr nat) Den tid vi snakker om her, var hun ca 7 måneder.

Vores datter er jo kun 3 måneder

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

Mia&Tonny skriver:

Vores datter er jo kun 3 måneder

Ok, kunne ikke lige se det ud fra dit første indlæg hvor gl. baby var. Sorry

Anmeld

20. januar 2011

Corn

Her prøvede vi uden sut, og bruger den slet ikke. Det er meget nemmere, ærgerligt vi brugte sut til de store

Anmeld

21. januar 2011

Mia&Allan

tinasmor skriver:

Ok, kunne ikke lige se det ud fra dit første indlæg hvor gl. baby var. Sorry

Tror det er for tidligt at prøve det med vores...

Anmeld

21. januar 2011

Mia&Allan

Macaab skriver:

Her prøvede vi uden sut, og bruger den slet ikke. Det er meget nemmere, ærgerligt vi brugte sut til de store

Er glad for vi har valgt at bruge sut til bissen, den er bare begyndt at volde lidt problemer om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.