Anneiris skriver:
Min datter er også 3 mdr, og holder sutten indtil hun sover tungt, og så når hun har smidt sutten, sover hun bare videre.
- Hun køre også hovedet rundt, indtil hun sover, men jeg plejer som regel at få hende til at falde i søvn i mine arme, og så ligger jeg hende i liften når hun sover helt.
- Men hvis hun er HELT ulykkelig, og skriger som bare F***** og hun har fået mad, er blevet skiftet, og intet hjælper, så får hun evt lidt sødet kamille the at falde til ro på, da det går ind og beroligere mave-tarmsystemet. 
Det er som sådan ikke fordi hun skriger når hun skal sove, selvfølgelig er hun lidt ked med jeg kan ikke få lov at holde på sutten
Derfor blir hun svøbt... Hun har indtil for 14dage siden også faldet i søvn i mine arme, men kæresten har sagt stop for det er rigtig hårdt for mig og for prinsessen da hun faktisk er ked meget længere tid end når hun bare bliver svøbt og lagt ned i sin seng... Men Natashja har aldrig været god til at sove ved os, men hun sov også kun ved os de to første nætter og har ikke gjort det siden... Kamille the får hun når hun har bøvl med maven eller er rigtig ked 
Anmeld