Søvn og sutten!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

dorthemus

Mia&Tonny skriver:

Åh tak, det skal absolut prøves

Ja gør det...kan ikke skade ihvertfald  For nogle børn er sengen for stor så det hjælper at polstre den med puder eller andet. Ammepuden har tilpas størelse til at hun ikke flytter rundt på den for så er man jo lige vidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Mia&Allan

Anneiris skriver:

Hjemme ved os er vi begyndt at give en de sutter som er runde, for dem holder hun bedst selv fast
Så hvis du bruger de andre, så prøv at give hende de runde, ellers ja.. Det med stofbleen har jeg hørt titusind gange, så der må være noget om snakken. Vi har ingen problemer. Jasmina hun sover hele natten igennem uden at vågne.

Håber dog snart du får noget søvn

Vi brugte stofble i starten og det fungerede bare super godt, men nu er hun blevet så stor at hun bare kommer til at rykke i den og så forsvinder sutten  Vi har også skiftet til de runde sutter og det har da også hjulpet, men ja... Synes bare det er ved at være rigtig hårdt, der er intet at sige til jeg har tabt 20kg siden hun blev født den lille bisse...

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

dorthemus skriver:

Ja gør det...kan ikke skade ihvertfald  For nogle børn er sengen for stor så det hjælper at polstre den med puder eller andet. Ammepuden har tilpas størelse til at hun ikke flytter rundt på den for så er man jo lige vidt

Det skal ihvertfald prøves... Hun sover godtnok stadig i vuggen, men skal over i sin seng her i weekenden, så mon ikke det vil være en god idé at prøve med ammepuden der

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

Mia&Tonny skriver:

Spørger når hun kommer her d. 1.. Men hun er ikke den største fan af de kære sutter og var slet ikke enig med os da vi valgte at give hende sutten

nå for den hun må da forstå at sutten er en nødløsning ?

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

sarah Foged skriver:

nå for den hun må da forstå at sutten er en nødløsning ?

Hun har også accepteret det nu tror jeg

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

Mia&Tonny skriver:

Hun har også accepteret det nu tror jeg

Det var godt det er jo ikke for sjov sutten er opfundet

Anmeld

20. januar 2011

Anneiris

Mia&Tonny skriver:

Vi brugte stofble i starten og det fungerede bare super godt, men nu er hun blevet så stor at hun bare kommer til at rykke i den og så forsvinder sutten  Vi har også skiftet til de runde sutter og det har da også hjulpet, men ja... Synes bare det er ved at være rigtig hårdt, der er intet at sige til jeg har tabt 20kg siden hun blev født den lille bisse...

Hvor gammel er hun nu ?

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

Anneiris skriver:

Hvor gammel er hun nu ?

3 måneder...

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

sarah Foged skriver:

Det var godt det er jo ikke for sjov sutten er opfundet

Anmeld

20. januar 2011

Anneiris

Mia&Tonny skriver:

3 måneder...

Min datter er også 3 mdr, og holder sutten indtil hun sover tungt, og så når hun har smidt sutten, sover hun bare videre.
- Hun køre også hovedet rundt, indtil hun sover, men jeg plejer som regel at få hende til at falde i søvn i mine arme, og så ligger jeg hende i liften når hun sover helt.
- Men hvis hun er HELT ulykkelig, og skriger som bare F***** og hun har fået mad, er blevet skiftet, og intet hjælper, så får hun evt lidt sødet kamille the at falde til ro på, da det går ind og beroligere mave-tarmsystemet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.